فولاد خوزستان و شهرخودرو؛ دو انگیزه متفاوت برای نزدیک شدن به صدر و فرار از سقوط!

یکی از دیدارهای حساس پیش از پایان نیم‌فصل لیگ برتر تقابل فولاد خوزستان و شهرخودرو است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فولاد خوزستان در دیداری حساس باید در اهواز به مصاف شاگردان سید مهدی رحمتی برود. فولادی ها که هفته گذشته در دیداری تماشایی و جذاب توانسته بودند نفت آبادان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل را با تساوی یک یک متوقف کنند در این دیدار می خواهند علاوه بر کسب سه امتیاز خودش را به جمع چهار تیم برتر نزدیک تر از قبل کنند.

شهرخودرو؛ نزدیک تر به مرز سقوط

در آن سو شهر خودرو طبق پیش بینی ها در این فصل اصلا نام و رنگی از یک تیم مدعی قهرمانی نداشت. حمیداوی مالک شهرخودرو اکثر ستاره های خودش را فروخت تا کمی از مشکلات مالی باشگاه را حل کند و با انتخاب رحمتی به عنوان سرمربی ثابت کرد در این فصل فقط به دنبال کسب رتبه در میانه جدول است. البته همین تصور نیز تا این لحظه برآورده نشده و شهرخودرویی ها با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارند. شهرخودرو هفته گذشته در خانه مقابل مس رفسنجان با حساب یک بر صفر شکست خورد تا حالا این دیدار حساس خارج از خانه اهمیت بالایی برای مهدی رحمتی و بازیکنان این تیم داشته باشد چرا که در صورت شکست این تیم و البته پیروزی سایپا در دیداری دیگر، شهرخودرو به رتبه سیزدهم سقوط می کند و به مرز سقوط نزدیک تر از قبل خواهد شد.

فولاد که یکی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم هست، در صورتیکه بتواند شهر خودرو را شکست بدهد، در بهترین حالت در رده چهارم قرار می گیرد.  شهرخودرو نیز که 17 امتیاز دارد، با سرمربی جوان خود برای رسیدن به رده ای بهتر از دوازدهمی تلاش می کند. شهرخودرو اکنون با دو مشکل مواجه است، مالی و پیشنهاد سایر تیم ها برای بازیکنان کلیدی اش مثل امین قاسمی نژاد اما فولاد هیچ کدام از این دو مشکل را ندارد.

نیمکت جنجالی فولاد

نیمکت فولاد در نیم فصل اول به نیمکتی جنجالی مشهور شد که مدام در جریان مسابقه تلاش می کند روی کار داوران تاثیر بگذارد. البته فولاد حتی اندازه زمین را به خاطر مهار اوت انداز پیکان تغییر داد! اکنون این تیم و مربیان باید مقابل شهرخودرویی قرار بگیرند که به هیچ عنوان تجربه های زیادی در لیگ برتر چه از نظر فنی و چه حاشیه ای ندارد.

بیشتر بخوانید:

تست دوپینگ ۳ بازیکن رقیب فولاد در لیگ قهرمانان مثبت شد

آذری: احتمال دارد برای لیگ قهرمانان نتوانیم تیم فولاد را تقویت کنیم

جعفری جدایی از شهرخودرو را تکذیب کرد

شهرخودرو در انتظار دریافت طلب ۸ میلیاردی از پرسپولیس

انتهای پیام/