پشت پرده مشورت غلط علی عليپور و انتقال به ماریتیمو

علی عليپور در كمال تعجب همگان و به واسطه ارتباط خوب مدير برنامه‌هايش با مدير باشگاه ماريتيمو ماریتیمو را برگزيد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی علیپور، مهاجمی است كه كارنامه بسيار موفقی داشت، در پرسپوليس پخته شد و یک بار آقای گل ليگ ايران شد و فصل گذشته نيز با زدن ۱۲ گل پس از دياباته و مغانلو،نفر سوم جدول گلزنان بود. بديهی بود كه او با اين كارنامه درخشان و اينكه بازيكن آزاد است پيشنهادات بسياری داشته باشد و با این شرایط تيم های بسياری از روسيه،بلژيک،قطر،چين و … در پی جذب وی بودند اما عليپور با مشورت مدير برنامه‌هايش (علی نيكومنش) اين پيشنهادات و پيشنهاد تمديد با پرسپوليس را رد كرد تا به ليگ پرتغال بپيوندد و مسير طارمی را برود.

در حالی كه او در پرتغال نيز پيشنهادات بسياری داشت،در كمال تعجب همگان و به واسطه ارتباط خوب مدير برنامه‌هايش با مدير باشگاه ماريتيمو اين تيم را برگزيد و با مبلغ ١٥٠ هزار يورو سالانه(٤.٤ ميليارد )وقراردادی دو ساله به اين تيم پيوست. عليپور حتی پيشنهادات بهتر مالی نيز در پرتغال داشت. اين انتخاب از آنجا عجيب‌تر می‌شود كه ماريتيمو ٥ مهاجم دارد و مهاجم اول اين تيم (پينهو) در سال ٢٠٢٠ جزو ٣ مهاجم برتر ليگ پرتغال بود با اين شرايط بدیهی بود كه به عليپور بازی نخواهد رسيد و حتی امير عابدزاده نيز در جمع ملی‌پوشان عنوان كرده كه اگر عليپور از من می‌پرسيد به او می‌گفتم اينجا نيا!

عليپور كه بسياری از مسابقات را در ليست ١٨ نفره هم نبوده تا اين لحظه ١٨٣ دقيقه در مجموع ١٨ هفته‌ای كه از ليگ پرتغال گذشته است به ميدان رفته و هنوز نتوانسته گل يا پاس گلی به ثمر برساند. بدون شک او نتوانسته مسير طارمی را برود،علی و مشاورينش با انتخاب تيم دوازدهم ليگ پرتغال راه درستی را ترسيم نكردند و اميدواريم كه عليپور هرچه سريعتر بتواند در مسير درست قرار بگيرد و اين فوتباليست با استعداد بتواند به گلزنی‌هايش ادامه دهد.

منبع: توتال فوتبال

بیشتر بخوانید:
علیپور:‌ به عنوان نماینده پرسپولیس و ایران اعتبارم را در فوتبال پرتغال به دست می آورم
علیپور: گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا راحت نیست
علیپور: می خواهم از ماریتیمو به تیم ملی بروم

انتهای پیام/