اخباری از کشتی استان خراسان جنوبی

به مناسبت دهه مبارک فجر نشست خبری به منظور بررسی عملکرد هیات، سفر رئیس فدراسیون کشتی، سفرهای شهرستانی و برنامه های آتی هیئت تشکیل شد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سروری در نشستی با اصحاب رسانه که در دفتر روزنامه آوای خراسان جنوبی برگزارشد، افزود: در جلسه ای که با حضور رئیس فدارسیون کشتی با استاندار داشتیم مشکلات کشتی را مطرح کردیم و با دستور ایشان و مساعدت مدیر کل محترم مقرر شد پروژه خانه کشتی استان در سال ۱۴۰۰ در پروژه های اداره کل ورزش و جوانان گنجانده شود.

سروری اظهار داشت: از دیگر برکات سفر ریاست محترم فدراسیون گرفتن قول مساعد از شهردار و شورای شهر بیرجند بود که ما منتظر خروجی تصمیمات شورا و شهردار بیرجند هستیم.

سروری ادامه داد: یکی از مشکلاتی که نه تنها گریبانگیر هیات کشتی بلکه تمام هیات های ورزشی است بحث مالی است و متاسفانه در استان نگاه تبلیغاتی شرکت ها ندارند و نمی شود حسابی در این خصوص باز کرد.

وی افزود: اگر بتوانیم حمایت کننده مالی پیدا کنیم قطعا در مسابقات لیگ نیز حضور خواهیم یافت.

رییس هیات کشتی خراسان جنوبی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه امکانات ورزشی بیشتر شهرها مستهلک و از بین رفته است، گفت: ما متاسفانه با کمبود تشک و تجهیزات بدنسازی مواجه هستیم. با رایزنی که با برخی نمایندگان و فدارسیون داشته ایم امید وارم با موافقت بزرگواران چند تخته تشک‌ کشتی به شهرها ارسال کنیم تا جوانان این مناطق نیز   بتوانند به آرزوی دیرینه خود که همان ورزش کشتی هست برسند.

سروری:یکی از مشکلات ما نداشتن مربی در برخی شهر ها است

سروری یاد آور شد: ما بدنبال میزبانی اردوی تیم ملی هستیم و مکاتبه ای با اداره کل ورزش و جوانان انجام داده ایم و همچنین بدنبال یک حامی مالی برای این رویداد هستیم. اگر این اتفاق رخ دهد شاهد حضور کشتی گیران استان و مربیان در اردوی تیم ملی خواهیم بود که کمک شایانی در رشد و افزایش دانش کشتی گیران و مربیان خواهد داشت.

سروری به برگزاری دوره مربی گری تا پایان بهمن ماه اشاره کرد و گفت یکی دیگر از مشکلات ما نداشتن مربی در برخی شهرها و یا یک مربی هست که با برگزاری این دوره، این مشکل هم مرتفع خواهد شد.

 وی افزود: هیات کشتی در سالهای گذشته تمامی مسابقات خود را در رده های مختلف برگزار کرده که به صورت میانگین هر ماه حداقل یک مسابقه استانی برگزار نموده ایم.

رئیس هیات کشتی با بیان اینکه تا این لحظه در  تمامی مسابقات کشتی قهرمانی کشور حضور داشته ایم گفت: در ۲ اسفند ماه تیم آلیش بانوان را به مسابقات کشوری در تهران اعزام خواهیم کرد.

سروری اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که بانوان استان  بتوانند در مسابقات قهرمانی کشور نیز صاحب مدال شوند.

بیشتر بخوانید :
مدال طلای کشتی‌گیر ساحلی کشورمان بدلیل دوپینگ پس گرفته می‌شود
محمد ابراهیم امامی:یکی از اهداف رئیس فدراسیون از سفر به استان ها دیدار با…
از 3 پیشکسوت داوری کشتی تجلیل بعمل آمد

انتهای پیام/