فکری: روز بد بازیکنان استقلال بود و دلایل مختلفی برای این عدم تمرکز هست

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: روز بد بازیکنان ما بود و تمرکز لازم را برای این بازی نداشتیم و دلایل مختلفی برای این عدم تمرکز وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از شکست مقابل سپاهان اظهار داشت: جا دارد به تیم سپاهان بابت این برد تبریک بگویم و به دو تیم هم خسته نباشید می‌گویم. دلایل اینکه بازیکنانمان تمرکز ندارند را می‌دانیم و نداشتن تمرکز باعث شد تا گل‌هایی بخوریم که بچه‌گانه بود و کار برای ما سخت شد. در این بازی و در نیمه اول و دوم می‌توانستیم به گل برسیم و با امتیاز یا برد از زمین خارج شویم ولی اشتباهات بچه‌گانه داشتیم و متاسفانه سه امتیاز مهم را از دست دادیم.

دفاع ۳ نفره؟

وی ادامه داد: خدا را شکر که باختیم و مجددا سوالات کارشناسان و ایراد گرفتن‌های آن‌ها آغاز شده است. وقتی می‌بریم کسی سوال نمی‌پرسد ولی به هرحال این بازی را در نیمه دوم هم با سه دفاع شروع کردیم و به هرحال موقعیت‌هایی داشتیم ولی امروز روز بد بازیکنان ما بود و تمرکز لازم را نداشتیم. کادرفنی تلاش می‌کند تا بازیکنان را آماده بازی کند ولی دلایل مختلفی می‌تواند وجود داشته باشد که تمرکز بچه‌ها را بهم بریزد و آن آمادگی که دارند را از دست بدهند و در یک بازی حساس به این شکل نتیجه را از دست بدهیم.

محمود فکری طی رفتاری عجیب و در واکنش به سوالی مربوط به تغییر سیستم استقلال در هر بازی، نشست خبری را ترک کرد.

بیشتر بخوانید:
میرزابیگی: داور پنالتی استقلال در دقیقه ۸۹ مقابل سپاهان ندید
نویدکیا: سپاهان فوتبالی بدون نقص مقابل استقلال انجام داد
نتیجه و خلاصه بازی سپاهان و استقلال + فیلم
لحظه به لحظه با لیگ برتر فوتبال ایران| سپاهان ۲ – استقلال صفر + فیلم

انتهای پیام/