محمدهادی ساروی:می خواهم دومین مازندرانی باشم که در کشتی فرنگی مدال المپیک می گیرد

محمدهادی ساروی گفت: تمام تلاشم را می کنم که دومین مازندرانی باشم که در کشتی فرنگی مدال المپیک می گیرد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمدهادی ساروی کشتی گیر آملی و عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 97 کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: پیش از این قاسم رضایی همشهری ام توانسته است که در المپیک صاحب مدال طلا شود و من می خواهم دومین فردی از مازندران باشم که در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک می شود.
وی در مورد اینکه از تجربیات قاسم رضایی استفاده می کند، تصریح کرد: هر موقع که به شهرمان آمل باز می گردم، قاسم رضایی در تمرینات همراه من است و راهنمایی های لازم را برای هرچه بهتر شدن کشتی ام می کند و از کمک های ایشان تشکر می کنم.

شرایط جسمانی و فنی ام ایده آل است


دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در مورد تمرینات اردویی گفت: خوشبختانه زیرنظر بهترین مربیان تمرینات خود را انجام می دهیم و از نظر آمادگی فنی و جسمانی در شرایط خوبی قرار داریم.
وی در مورد اینکه یکسال به دلیل کرونا از کشتی دور بود گفت: این یکسال به من کمک کرد که از لحاظ شرایط وزنی در وزن 97 کیلوگرم جا بیافتم و برگزاری رقابت های لیگ و انتخابی تیم ملی نیز برای ما که چند ماهی را از شرایط مسابقه دور بودیم خیلی مفید واقع شد.
ساروی در مورد اینکه هنوز در وزن 97 کیلوگرم سهیمه کسب نشده است گفت: قطعا اگر کادر فنی به من اطمینان کند، تمام تلاش خود را می کنم که در قزاقستان سهمیه المپیک را بدست بیاورم چراکه سال گذشته نیز در مسابقات آسیایی صاحب مدال طلا شده بودم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام انگیزه و هدفم این است که بتوانم در رقابت های المپیک حضور یابم و با کسب مدال در این رقابت ها افتخارآفرین باشم، ضمن اینکه من تازه در اول راه قرار دارم و به دنبال کسب مدال در سایر رقابت ها از جمله رقابت های جهانی نیز هستم.

بیشتر بخوانید :
حضورنماینده بابل در فصل آینده لیگ برتر کشتی قطعی شد
اخباری از کشتی استان خراسان جنوبی
شهید کشتی گیر ابراهیم هادی: از مشهور شدن مهمتر اینه که آدم بشیم

انتهای پیام/