صادقی: تفاوت ما و تراکتور در تجربه بازیکنان بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تا دقیقه 45 نیمه اول بازی در اختیار ما بود اما در 5 دقیقه وقت اضافه بازی را از دست دادیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم صادقی بعد از شکست 2 بر یک مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. تا دقیقه 45 بازی در اختیار ما بود و دو موقعیت گل هم داشتیم، اما در 5 دقیقه که وقت اضافه بود، در همین مدت بازی را از دست دادیم. جلوی تیمی با تجربه حتی اگر یک لحظه هم تمرکزتان را از دست دهید، ضربه می‌خورید. 

سرمربی سایپا در مورد نیمه دوم گفت: در نیمه دوم هم موقعیت داشتیم و حتی می توانستیم به گل برسیم، اما تفاوت ما و تراکتور در تجربه بازیکنان بود. آنها از یک موقعیت معمولی هم خلق گل می‌کنند. تیم‌های با تجربه و بزرگ به این شکل هستند که سریع موقعیت ایجاد می‌کنند.

وی در مورد عملکرد داور مسابقه گفت: داوری مشکلی نداشت و فقط تراکتوری‌ها روی گل ما اعتراض داشتند. فاصله خود من دور بود، اما داور پشت دروازه دیدش بهتر بود و گل را قبول کرد.

صادقی در مورد اینکه تیم تان را تقویت خواهید کرد یا خیر گفت: اگر شرایط فراهم باشد، 3، 4 بازیکن جذب می‌کنیم. دست ما در تعویض ها خالی است و امروز یاران تعویضی نتوانستند کمک کنند. محسن مسلمان بعد از 10 هفته مصدومیت بازگشته بود و طبیعی است که آن کیفیت لازم را بعد از 10 هفته نداشته باشد.

بیشتربخوانید:
صادقی: سه هفته است که می‌گویم بعضی ها اعتراض دارند که داورها را تحت…
صادقی: نباید گول بخوریم/تیم های قلعه نویی همیشه دنبال برد می گردند

صادقی: امیدوارم تیم ها با بازیکنان جوان سایپا صحبت نکنند

انتهای پیام/