نقد رفتاری وریا غفوری در زمین با تمجید از رفتارهای انسانی او خارج از زمین

استقلال تهران در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان درحالی به سپاهان باخت که در صورت پیروزی در این مسابقه شانس بالایی برای قهرمانی در نیم فصل را داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استقلال تهران با شکست مقابل سپاهان و البته پیروزی پرسپولیس مقابل تیم سختکوش پیکان حالا نه تنها صدر جدول را از دست داده بلکه به رتبه سوم هم سقوط کرده و با شروع نیم فصل دوم روزهای سختی برای این تیم خواهد رسید چرا که حالا فولاد خوزستان و نفت آبادان هم در صدد کسب مقام سوم هستند و اگر روند استقلال در ادامه فصل تغییر نکند مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار تیمی خواهد بود که بیش از ده هفته صدرنشینی در لیگ را تجربه کرده است.

ماجرا اما از کجا حاد شد در حالی که استقلال صدرنشین لیگ برتر بود؟

از جایی که وریا غفوری به عنوان کاپیتان در دیدار با نساجی با لحنی دستوری از محمود فکری خواست که او را در دقیقه 73 تعویض کند و سرمربی هم به خواسته ی وریا تن داد و او را از زمین مسابقه بیرون کشید. وریا اما بجای اینکه از همان قسمت تعویض خارج شود با شوت کردن توپ و کنار کشیدن تابلوهای تبلیغاتی از زمین خارج و بعد به طور کل از ورزشگاه آزادی خارج شد تا به نوعی اعتراضش را نسبت به مساله ای که فکری آن را بعدا بیان کرد ابراز کند. تصور همگان این بود که وریا به تعویضش معترض است اما تصاویر تلویزیونی نشان داد که او پیشتر خودش درخواست کرده تا تعویضش کنند؛ پس ماجرا چیست؟

به نقل از محمود فکری عنوان شد که وریا از پاس ندادن بازیکنان ناراضی است و به همین خاطر اعصابش بهم ریخته و درخواست تعویض از زمین کرده است. رفتار کاپیتان های سایر تیم ها را ببینید. سید جلال حسینی درون زمین یک رهبر واقعی است که هروقت حاشیه ای ایجاد می شود، او خیلی سریع آن را جمع می کند تا تیم آسیب نبیند و اگر مشکلات مالی وجود دارد او با حضور در ساختمان باشگاه درخصوص این مساله صحبت می کند و تلاش می شود تا مسایل درون باشگاهی اصلا رسانه ای نشود.

وریا غفوری اما در درون زمین بخصوص در فصل جدید حواشی را ایجاد کرده که کارگردانش خودش است. استقلال صدرنشین لیگ است اما وریا غفوری با رفتاری عجیب و ناشایست زمین را ترک می کند. کادر فنی به جای جریمه کردن او، بازهم وریا را برای بازی بعدی به طور فیکس درون زمین بازی می دهد تا حتی به این بازیکن نرسانند که رفتارت به عنوان یک بزرگتر اشتباه بوده و باعث شده صدای اعتراض سایر بازیکنان هم در بیاید! وریا حتی به باشگاه نامه زد تا اگر طلبش را سریع تر پرداخت نکنند او به طور یکطرفه فسخ خواهد کرد!

این فشار وارد کردن عجیب به باشگاه آن هم از سوی کاپیتان تیم که باید در نقش آرام کننده شرایط بازی کند تقریبا در تیم های بزرگ دیده نشده است. تمام نقدهای فنی به رفتار وریا درون زمین دال بر این نیست که صحبت های انسانی او و حمایت از افراد ضعیف جامعه را نقض کنیم. رفتارهای انسانی وریا غفوری خارج از زمین فوتبال برای همیشه تمجید می شود اما رفتار درون زمین او آنقدر جای ابهام و نقد دارد که باعث شده استقلال یک روز خوش از روزی که صدرنشین شده نداشته باشد!

بیشتر بخوانید:
شوک به استقلال؛ وریا غفوری مجاز به فسخ قرارداد با استقلال!
هت تریک وریا غفوری در ماندن در استقلال
بیانی: غفوری بداند بازوبند استقلال ارزش دارد و نباید آن را پرت کند
مددی: از غفوری شکایت نکردیم به نامه کمیته اخلاق پاسخ دادیم

انتهای پیام/