بردهای اقتصادی پرسپولیس تا آخر فصل پیش می‌رود؟

پرسپولیس بازهم به برد اقتصادی در لیگ برتر دست یافت تا هوادارانش امیدوار به کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل نخست لیگ بیستم باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرسپولیس سه دیدار قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بود که دو تای آ؛ن یک بر صفر بودند. مقابل پیکان که با 5 مدافع راهی زمین شده بودند نیز یحیی سعی کرد با همان سیستم چهار چهار دو کارش را آغاز کند و یحیی اتفاقا اینجا خواست تا به ترکیب تیم برنده دست نزند به همین خاطر باز هم امید عالیشاه به عنوان مهاجم سایه وارد زمین شد و در کنار وحید امیری قرار گرفت. احمد نوراللهی با پاس گل زیبای امید عالیشاه توانسته گلزنی کند اما بردهای اقتصادی حداقلی برای سرخپوشان در راه قهرمانی اصلا کافی نیست و یحیی باید زودتر فکری به حال این بحران بکند.

در حال حاضر می‌توان گفت که سپاهان آماده‌ترین تیم لیگ برتر است؛ تیمی که مهاجمان آماده‌ای دارد، با ۲۵ گل زده صاحب بهترین خط حمله لیگ است و مهم‌تر از آن در هر بازی فرصت‌های گل پرشماری می‌سازد.

مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

فوتبال اقتصادی و بردهای خفیف به پرسپولیس کمک کرده که به یکقدمی قهرمانی نیم‌فصل برسد، ولی برای رقابت با تیم آماده‌ای مثل سپاهان و حتی استقلال که ممکن است با تحول در کادر فنی یا ترکیب تیم دوباره به یک مدعی جدی تبدیل شود، این سبک مناسبی به نظر نمی‌رسد.

مهدی ترابی از شروع نیم فصل دوم و آل‌کثیر از اواسط فروردین به خط حمله پرسپولیس اضافه می‌شوند و در آن صورت کادر فنی ابزار کافی برای ارائه فوتبال هجومی در اختیار خواهد داشت. اگر بردهای اقتصادی در نیم‌فصل اول قابل توجیه بود، با اضافه شدن این دو گلزن انتظار می‌رود که پرسپولیس به یک تیم تهاجمی واقعی تبدیل شود و بتواند در هر بازی فرصت‌های گل بیشتری بسازد. ۲۷ امتیاز پرسپولیس در ۱۴ بازی (متوسط ۹۲/۱) نباید کادر فنی را از این واقعیت که آنها در همین زمان تنها ۱۶ گل زده‌اند غافل کند؛ آماری که برای یک مدعی قهرمانی به هیچ‌وجه قابل قبول نیست.

البته بجز بازی با پیکان، سرخپوشان در دو دیدار خود مقابل نفت مسجد سلیمان و تراکتور بیش از 15 موقعیت گلزنی خلق کرد که فقط دوتای آنها وارد دروازه حریف شد که این نشان میدهد سرخپوشان در خلق موقعیت هم رتبه خوبی دارند.

بیشتر بخوانید:
پایان همکاری (وکیل) با باشگاه پرسپولیس
مدیران تیم پرسپولیس در رختکن چه گفتند؟
نوراللهی آقای گل پرسپولیس در نیم فصل نخست
رادوشوویچ: پرسپولیس قهرمان می شود و آن را به میناوند و انصاریان هدیه می‌دهیم

انتهای پیام/