بیانیه مشترک علی کریمی و مهدی مهدوی کیا برای انتخابات فدراسیون فوتبال

علی کریمی و مهدوی برای انتخابات فدراسیون فوتبال بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا برای انتخابات فدراسیون فوتبال ایران بیانه زیر را منتشر کردند:

بدون تعارف می خواهیم برخی مسائل فوتبال ایران را با مردم سرزمینمان ، از هواداران و عاشقان فوتبالی و پیشکسوتان و رسانه ها گرفته تا مدیران فوتبالی اعم از روسای هیات ها و مدیران باشگاه ها در میان بگذاریم . با اینکه در هفته های گذشته غم از دست دادن دوستان عزیزمان مهرداد میناوند و علی انصاریان قلب ما را شکست و دل ما ، خانواده هایشان و هواداران قدرشناس فوتبال را به درد آورد اما ما را در تصمیمان برای ورود به عرصه مدیریت فوتبال و کمک به آینده پر طرفدار ترین ورزش ایران مصمم تر از قبل کرده است . علی کریمی و مهدی مهدوی کیا مانند خیلی از پیشکسوتان فوتبالي که سال ها با گوشت و پوست و‌استخوانشان فوتبال را لمس کرده اند ، خیلی خوب می دانیم که فوتبال از معدود دلخوشی های مردم این مرز و بوم است؛ مردمانی که با افتخار آفرینی و موفقيت های فوتبالی اشک شوق می ریزند و در شکست ها و‌ناکامی‌ها روزها افسرده و سرخورده می شوندو ما اهالی فوتبال ، سال ها اين غم ها و شادي ها را از نزديك شاهد بوده ايم و در کنار مردم خندیدیم و اشک ریخته ایم . امثال مهدوی کیا و کریمی ها اعتبارشان را از لطف و محبت همین مردم به دست آورده اند و ‌یقینا به خاطر همین لطف مردم بود که بعد از تغییرات اساسی در اساسنامه فدراسیون و‌فرصتی که فراهم‌شد تا فوتبالی ها هم وارد انتخابات فوتبال شوند، ما نیز مجاب شدیم تا وارد انتخابات ۱۰ اسفند شویم . از معادلات پشت پرده کاملا آگاهیم اما داوطلب شدیم تا ثابت کنیم ، انتقادهای چند سال گذشته فقط شعار نبوده و با کسی هم حب و بغض شخصي نداریم بلکه معتقدیم این فوتبال باید عاری از فساد و کاملا پاک و شفاف باشد .

حق داوران، بانوان، پیشکسوتان،هواداران، استعدادهای ناب و …

فوتبال برای ما و خیلی از پیشکسوتان ، خط قرمز است پس نباید فوتبال قربانی زد و بندهای ناسالم شود، زد و بندهایی که در آن حق داوران، بانوان، پیشکسوتان،هواداران و استعدادهای ناب و …. نادیده گرفته و فقط عده ای خاص و بعضا چهره های غیر فوتبالی از آن بهره مند شوند .

پس ثبت نام کردیم تا بلکه بتوانیم از انتقادهایمان ‌دفاع کنیم و ثابت کنیم نقدهایم صرفا حرف نیست و حالا که آمده ایم شعارمان خیلی واضح و‌روشن فوتبال پاک و مبارزه علیه فساد فوتبالی است .

این شعار هیچ‌تضادی با رایزنی و گفت و گو با افراد سالم و دلسوز ندارد چرا که همچنان معتقدیم در این فوتبال ورشکسته با بدهی های میلیون دلاري، هستند افرادی که خون و دل فوتبال را می خورند تا بلکه بتوانند این کشتی به گل نشسته را نجات دهند.

براي ما مسير و نقشه راه با تدوين يك برنامه استراتژيك و مدون مشخص است، برنامه اي كه به كمك افراد متخصص در حوزه هاي اقتصادي، حقوقي، امور مربوط به داوري و مسايل بين المللي و …آماده شده تا هر مديري كه توان حركت در چارچوب برنامه تدوين شده را داشته باشد، ما را همراهي كند. برنامه هايي كه تمامي فعاليت هايش شفاف و روشن است، مسيري كه فرد ناسالم نمی تواند همراهش باشد و مدير سالم قادر خواهد بود تا خط پايان ما را همراهی کند ، بنابراين مقابل هيچ فرد يا هياتی گارد بسته نداشته و نداریم مگر اينكه فردي علاقه اي به همراهي در اين برنامه شفاف نداشته باشد.

فوتبال ایران ورشکسته است!

در اين برنامه جايي براي ارايه گزارش دروغين وجود ندارد و نمي توان با آمار نادرست باشگاه هايمان را به سازمان داخلي و خارجي درآمدزا معرفي كنيم در حالي كه اين فوتبال چه در رده ملي و چه در رده باشگاهي كاملا ورشكسته است.
در اين برنامه استراتژيك توسعه فوتبال از پايه تا رده هاي بالا در اولويت قرار دارد، به مسايل فوتبال بانوان ريشه اي توجه شده و براي داوران مصونيت و استقلال بيشتري در نظر گرفته شده است.

پاك سازي فوتبال ایران

پاك سازي فوتبال صرفا يك شعار نيست بلكه براي ما يك هدف است، هدفي كه با زد و بندهاي هميشگي محقق نخواهد شد، چون معتقدیم سرانجام زد و بندهاي نادرست ختم مي شود به قراداد ننگين با ويلموتس، شعار و عوام فريبي به استفاده از VAR و سواستفاده از احساسات هواداران، هديه دادن پست هاي مختلف به دوستان، وضعيت مبهم و درد آور فوتبال بانوان،مشكلات فراوان ورزشگاه ها، بدهي هاي كلان و صدها معضل ديگر.

با كريمي و مهدوی کیا يا بدون ما ، اميدواریم در انتخابات ١٠ اسفند فضا هماني نباشد كه سال ها فوتبال ايران از آن لطمه خورده و در كنار ٨٥ ميليون جمعيت فقط عده اي خاص از آن بهره برده اند و فوتبال هم قرباني شعارهاي بي پايه و اساس شده است.

فوتبال پاكم آرزوست
دوستدار شما
علي كريمي – مهدی مهدوی کیا

بیشتر بخوانید:
توضیح فدراسیون‌فوتبال درباره تناقض در لیست انتخابات
خداداد عزیزی: شانس علی در انتخابات خیلی کم است چون آدم خیلی سالمی است!
جذاب‌ترین مناظره‌های انتخاباتی؛ تقابل علی کریمی و مصطفی آجرلو در تلویزیون
حذف حیدر بهاروند و اصفهانیان از انتخابات فوتبال
حمایت علنی وزارت ورزش از کیومرث هاشمی در انتخابات فدراسیون فوتبال!
علی نژاد: وزارت ورزش نقشی در تایید صلاحیت انتخابات فدراسیون ندارد

انتهای پیام/