فرهاد مجیدی در یک قدمی سرمربیگری استقلال؛ فکری فعلا ابقا شد اما…

باشگاه استقلال تهران امروز یکی از روزهای پرحاشیه تاریخ خود را پشت سر گذاشت؛ جایی که محمود فکری سر تمرین تیمش حاضر شد اما هواداران حاضر در محل تمرین بشدت علیه فکری و کادر فنی تیمشان شعار دادند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  استقلال بعد از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان در اصفهان روزهای پرتنشی را تجربه می کند و البته که مشخص بود در صورت شکست این تیم در دیداری شش امتیازی و البته پیروزی پرسپولیس کاسه صبر هواداران آبی لبریز خواهد شد و همین اتفاق نیز رخ داد. استقلال با شکست مقابل سپاهان و البته پیروزی شاگردان گل محمدی مقابل پیکان به رتبه سوم سقوط کرده و در صورت شکست مقابل فولاد خوزستان در دیدارهای بعدی بازهم در دیداری شش امتیازی به رتبه چهارم و حتی پنجم سقوط خواهد کرد.

در همین راستا جلسه فوری هیات مدیره شب گذشته تشکیل شد که از بین 4 اعضا یک نفر به ابقای فکری رای داد و فرهاد مجیدی یک رای و امیر قلعه نویی نیز یک رای آورد که فعلا رای نهایی مبنی بر ابقای محمود فکری صادر شده و او سه هفته فرصت دارد تا تیمش را از شرایط بحرانی خارج کند! نکته عجیب اما جایی است که استقلال از لحاظ کسب نتایج شرایط بحرانی ندارد و تا همین سه چهار روز پیش در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت اما با یک شکست بدهنگام به رتبه سوم سقوط کرد.

هواداران استقلال خواهان برکناری فکری هستند از این جهت که عقیده دارند کیفیت فنی کادر مربیگری این تیم بالا نیست و هر چند هفته هم به انها فرصت بدهند تفاوتی در کیفیت فنی تیم استقلال ایجاد نخواهد شد و با بردهای ناپلئونی فقط باعث می شود تا صورت مساله پاک شود.

در همین راستا شنیده می شود با فرهاد مجیدی برای هدایت استقلال صحبت شده و او نیز پذیرفته که جانشین فکری شود اما تضمینی میخواهد که در انتهای فصل مربیگری دیگری جای او را نگیرد به این خاطر که قلعه نویی نیز یکی دیگر از گزینه های اصلی جانشینی فکری است اما او در حال حاضر سرمربی گل گهر است و نمی تواند به همین راحتی این تیم را رها کند و به استقلال بیاید.

بیشتر بخوانید:
رفتار عجیب بازیکن استقلال بعد از دیدار با سپاهان؛ دومین بی انضباطی یزدانی در اصفهان
منصوریان گزینه هیات مدیره استقلال نیست
تازه‌ترین رده‌بندی باشگاه‌های جهان؛ صعود پرسپولیس و سپاهان، سقوط ۱۱ پله‌ای استقلال

انتهای پیام/