رئیس فدراسیون کشتی با شهردار ایلام دیدار کرد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با طالب صادقیان شهردار ایلام دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل ازروابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون در این دیدار که با حضور مظفر علیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان، عبدالجبار حیدرزاده رئیس هیأت کشتی استان، محمدجواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ برگزار شد، گفت: شهرداری ها امکانات فراوانی در دست دارند که می توانند از آن به جهت رشد و سلامتی مردم استفاده نمایند.
وی ادامه داد: کشتی نیز ورزش ملی ما محسوب می شود و اگر شهرداری قرار باشد در مورد سلامت شهری قدم بردارد، می تواند برای ورزش سنتی، مذهبی و تاریخی کشورمان این گام را بردارد.
دبیر تصریح کرد: اگر شهرداری امکانات سخت افزاری را در اختیار هیأت کشتی قرار دهد، فدراسیون نیز نسبت به اعزام مدرسین و مربیان مطرح به این استان اقدام می کند، ضمن اینکه به مربیان استان نیز کمک خواهد کرد تا در اردوهای تیم های ملی حضور یابند.

صادقیان: در جهت رشد و توسعه کشتی ایلام کمک می کنیم


در ادامه صادقیان شهردار ایلام با بیان اینکه در جهت رشد و توسعه کشتی ایلام کمک خواهیم کرد، اظهار داشت: ایلام در گذشته یکی از قدرت های کشتی فرنگی بود و قهرمانان زیادی در تیم ملی داشت و امیدواریم در آینده نیز شاهد حضور کشتی گیران ایلامی در تیم ملی باشیم.
وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که شهروندان ما نشاط داشته باشند و حس سلامتی را در دل مردم ایجاد کنیم و با این نگاه سعی کردیم در بحث ورزش همگانی فضا و زیرساخت ها را فراهم کنیم.
صادقیان تأکید کرد: کمک به توسعه ورزش برای ما هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و در بحث ورزش کشتی قبول دارم که کشتی ایلام امکانات سخت افزاری ندارد.
وی ادامه داد: ما در دل محله ها فضاهایی داریم که می توانیم آن را به خانه کشتی اختصاص دهیم  وتلاش می کنیم  در جهت تغییر کاربری آنها اقدام کنیم.
در این جلسه مقرر شد 2 سالن کشتی در ایلام در اختیار هیأت کشتی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید :
فرد نخست رقابت های انتخابی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد مشخص شد
با حضور کشتی گیرانی ازبکستانی و بلاروسی تمرینات آزادکاران ترکیه ای در حال برگزاری…
محمدهادی ساروی:می خواهم دومین مازندرانی باشم که در کشتی فرنگی مدال المپیک می گیرد

انتهای پیام/