عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال: به هیچ توصیه، تماس و فشاری برای رأی دادن توجه نمی‌کنیم

فوتبال نباید قائل به مدیریت فردی باشد و به همین ترتیب جایگاه و تجارب حرفه‌ای علی کریمی او را در کنار سایر نامزدها قرار می‌دهد و به نظر من هیچ ضعفی وجود ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، منصور بیگ‌وردی، رییس هیئت فوتبال استان البرز و عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: برای گروه ما در هیئت فوتبال البرز برنامه‌ای مهم است که صداقت و قابلیت اجرایی شدن داشته باشد. یعنی ممکن است یک نامزد برنامه‌ای نوشته باشد که حاوی شعار و موارد جذاب و زیبا باشد، اما قابلیت اجرایی شدن در فوتبال ایران را نداشته باشد. پس قشنگی حرف و برنامه‌ها هم ملاک نیست و می‌خواهیم همان رأی خود را با دقت و وسواس برای رشد فوتبال پس از بررسی دقیق داخل صندوق بیاندازیم.

وی افزود: کریمی سوابق درخشانی در فوتبال دارد. مردم او را دوست دارند و در حوزه بین‌المللی هم شناخته شده است. تجارب او در فوتبال به اندازه‌ای است که بتواند منشاء اتفاقات خیر شود. ضمن اینکه هیچ وقت قرار نیست یک نفر یک سیستم را مدیریت کند و قطعاً اگر در بعضی حوزه‌ها شناخت و تجربه کافی وجود نداشته باشد با کمک گرفتن از هیئت رییسه و مشاوران مناسب می‌توان اتفاقات بزرگی را رقم زد. فوتبال نباید قائل به مدیریت فردی باشد و به همین ترتیب جایگاه و تجارب حرفه‌ای علی کریمی او را در کنار سایر نامزدها قرار می‌دهد و به نظر من هیچ ضعفی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:
بیانیه مشترک علی کریمی و مهدی مهدوی کیا برای انتخابات فدراسیون فوتبال
روشن: علی کریمی برای فدراسیون فوتبال مناسب است اما انتخاب نمی‌شود
حمایت علنی وزارت ورزش از کیومرث هاشمی در انتخابات فدراسیون فوتبال!

انتهای پیام/