طارمی با گلزنی و پیروزی مقابل یوونتوس/ کارشناسی خطا روی رونالدو توسط «متخصص پنالتی گرفتن»

بازیکن تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت:ایستادن کنار بازیکنانی مثل رونالدو افتخار است اما به‌جای محو ستاره‌های بزرگ شدن دوست دارم کاری کنم که خودم ستاره شوم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی طارمی، بازیکن تیم فوتبال پورتو پرتغال اظهار داشت: همین که توانستم لبخند روی لب مردم بیاورم باعث افتخارم است. امیدوارم تمام فوتبالیست‌های ایرانی بتوانند در چمپیونزلیگ بازی کنند. توانستم استرسم را کنترل کنم و با یک بازی خوب یوونتوس را بردیم که حسم غیر قابل وصف است.

وی ادامه داد: ویدئوهای انگیزشی برایم جذابیتی ندارد. از آجر انتقادات برای خودم خانه می‌سازم. زمان می‌بُرد که مربی به من اعتماد کند. اگر می‌خواستم به جای تمرین، آه و ناله کنم به جایی نمی‌رسیدم. تا الان طوری تمرین و تلاش کردم که جایم را به کسی ندادم. ایستادن کنار بازیکنانی مثل رونالدو افتخار است اما به‌جای محو ستاره‌های بزرگ شدن دوست دارم کاری کنم که خودم ستاره شوم.

طارمی افزود: ظهر روز بازی با یوونتوس در خواب به فکرم خطور کرد که زود گل بزنم. موقعی که گل زدم دنیا دور سرم می‌چرخید. په‌په بعد از بازی با دو تا پلاستیک پیراهن رونالدو وارد رختکن شد! به په‌په گفتم در بازی برگشت در تورین پیراهن رونالدو را از تو می‌گیریم. په‌په در بیرون و داخل زمین فرق دارد و از نظر اخلاقی جزو 4-5 فوتبالیست خوبی است که می‌شناسم. فکر نمی‌کنم اسپورتینگ بتواند تا پایان فصل به صدرنشینی ادامه دهد. ما می‌توانیم به صدر برسیم اما شرایط‌مان سخت است.

«متخصص پنالتی گرفتن» صحنه ی خطا روی رونالدو توسط هم تیم اش را کارشناسی داوری کرد و گفت: رونالدو قبل از برخورد حالت افتادن داشت.

بیشتر بخوانید:
مهدی طارمی چطور از پیاده‌روی روی اعصاب هوادار به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا رسید؟
واکنش‌رسانه ترک به گلزنی‌طارمی؛مهاجم فراری گل زد!
طارمی: خیلی خوشحالم که به یوونتوس گل زدم؛ در بازی برگشت هم شانس داریم
طارمی اولین گلزن ایرانی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا
واکنش جالب باشگاه پورتو به گل طارمی!

انتهای پیام/