عباسی: سرمایه‌های استقلال را سوزاندند

وزیر سابق ورزش و جوانان به انتقاد از وضعیت مدیریتی دو باشگاه بزرگ پایتخت پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،محمد عباسی در مورد وضعیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: متاسفانه کم‌کاری و نابسامانی مدیریت کلان در قبال این دو باشگاه مشهود است.محمد عباسی در مورد وضعیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: متاسفانه کم‌کاری و نابسامانی مدیریت کلان در قبال این دو باشگاه مشهود است.

از ابتدای دوره جدید وزارت ورزش تاکنون، باشگاه استقلال، ۷ مدیر و پرسپولیس ۶ مدیر به خود دیده است. یعنی استقلال به طور میانگین هر ۷ ماه و پرسپولیس هر ۸ ماه یکبار، دچار تغییرات مدیریتی شده‌اند. بدیهی است که بدون ثبات مدیریت، هیچکدام از باشگاه‌ها موفق نخواهند شد.

او ادامه داد: وضعیت باشگاه استقلال نگران کننده است. در چند سال گذشته چند نفر از سرمربی‌های آینده‌دار این باشگاه، بخاطر ضعف مدیریت برکنار شده یا استعفا داده‌اند‌. علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق هر کدام سرمایه‌ این باشگاه و کشورمان به‌حساب می‌آیند که اگر از آنها پشتیبانی می‌شد، هم باشگاه به نتایج مطلوبی دست می‌یافت و هم شاهد این سرمایه‌سوزی نبودیم.

وزیر سابق ورزش و جوانان با انتقاد از وعده‌های مکرر وزارت ورزش در مورد خصوصی‌سازی این دو باشگاه ابراز کرد: از سال گذشته تاکنون، چندین بار وعده‌های مختلفی در مورد خصوصی‌سازی و ورود این دو باشگاه به بازار سرمایه مطرح شد که تا به امروز اتفاق نیفتاده است. به نظر می‌رسد این وعده‌ها بهانه‌هایی برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت ناکامی‌های مدیریتی باشد.

بیشتر بخوانید :
با حضور وزیر ورزش و جوانان خانه کشتی تخصصی در شهرستان ری افتتاح شد
پرداخت سه میلیارد تومان بدهی فدراسیون تنیس با کمک وزیر ورزش و جوانان
پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

انتهای پیام/