تفاهم نامه هیات کشتی با آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی به امضاء رسید

تفاهم نامه همکاری فی ما بین هیأت کشتی با آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی به امضاء رسید.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از ماه ها نشست و بررسی های لازم تفاهم نامه فی مابین هیئت کشتی و آموزش و پرورش به امضا رسید.

سروری رئیس هیأت کشتی استان در نشست با مسئولان آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پای کار آمدن مسئولین آموزش و پرورش در حمایت از ورزش اول کشور نوید روزهای خوبی را برای این ورزش در استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: به نظر بنده علاوه بر حمایت های هیئت کشتی و آموزش و پرورش از قهرمانان این رشته باید خانواده‌ها هم حمایت خود را از فرزندان خود بیشتر کنند.

وی ادامه داد: باید برنامه ای را ترسیم کنیم و هدف گذاری کنیم که در آینده جایگاه این عزیزان در کجا قرار می گیرد و این مستلزم تغییر نگاه خانواده هاست. تا خانواده قبول نداشته باشد که فرزندش قهرمان المپیک می شود قطعا به این مهم دست پیدا نخواهیم کرد.

رئیس هیأت کشتی خراسان جنوبی در پایان در مورد نتایج مثبت این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: با این تفاهم نامه و حضور تیم استعداد یابی هیئت کشتی و برگزاری مسابقات در مدارس می توانیم چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی در رشد و توسعه ورزش کشتی گام‌های مثبتی برداریم.

بیشتر بخوانید :
پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می شود
از خانواده شهید کشتی گیر لارستانی قدردانی شد
رئیس فدراسیون کشتی با شهردار ایلام دیدار کرد

انتهای پیام/