جوکوویچ: کسب هجدهمین عنوان قهرمانی گرنداسلم برایم اتفاقی تاریخی است

مرد شماره یک تنیس جهان گفت: تمرکز من روی گرنداسلم است، جایی که می‌خواهم در آن بدرخشم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، و به نقل از دیلی میل، نواک جوکوویچ پس از کسب هجدهمین عنوان قهرمانی گرنداسلم، عنوان کرد: صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم از نظر احساسی یکی از سخت‌ترین تورنمنت‌هایی بود که من تا به حال در آن شرکت داشته‌ام.

وی افزود: ما در قرنطینه بودیم و بسیاری از اتفاقات در رسانه‌ها رخ داد. نامه‌ای که من به عنوان ایده و توصیه‌هایی که برای بازیکنان نوشتم، به عنوان لیستی از خواسته‌ها مورد سوء تعبیر قرار گرفت.

مرد شماره یک تنیس جهان گفت: بنابراین مقابله با همه اینها و سپس مصدومیت در دور سوم دشوار بود. من فکر می‌کنم این مشکلات باعث می شود که این قهرمانی برای من شیرین تر باشد.

جوکوویچ افزود: مصدومیت من پارگی عضلانی است. مردم سوال می کنند که آیا پارگی وجود داشته که پاسخ مثبت است. برای من مسلماً این مسکل یک مانع و چالش بزرگ بود. من شاید توانایی بالایی در بهبودی دارم، نمی دانم. من فقط به نوعی با قرص و مسکن و چیزهای دیگر شرایط را مدیریت می‌کنم.

این ستاره تنیس صربستان یادآور شد: کسب هجدهمین عنوان قهرمانی گرنداسلم برایم اتفاقی تاریخی است. تمرکز من روی گرنداسلم است، جایی که می‌خواهم در آن بدرخشم.

بیشتر بخوانید:
نهمین شکست مدودف از نواک جوکوویچ + فیلم
جوکوویچ صعود کرد، برتری سرنا و شکست ونوس ویلیامز
نیمه نهایی فینال تور جهانی 2020 – تیم و جوکوویچ + فیلم

انتهای پیام/