کمال کامیابی‌نیا: آقای آذری جهرمی می‌تواند به ما داخل زمین پاس گل بدهد؟

یک سری بازیکنان از ما جدا شدند، یک سری هم به ما اضافه شدند. درست است که در لیگ قهرمانان نتیجه گرفتیم اما شرایط لیگ متفاوت است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کمال کامیابی نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر پست شرایط و سختی‌های خاص خودش را دارد. خدا را شکر توانستیم جا بیفتم و به تیم کمک کنم. من در دوره آقای کی روش هم شرایط خوبی داشتم اما مصدومیت کتفم باعث شد تا از تیم ملی دور شوم. مطمئن هستم می‌توانم شرایط حضور دوباره در تیم ملی را در دوره آقای اسکوچیچ را هم به دست بیاورم.

وی افزود: در بازی‌های داخلی تیم‌ها خیلی بسته جلوی ما بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کنند. کری که با احترام باشد هم پرسپولیسی و هم استقلالی‌ها برای هم کری بخوانند اما باید همراه با توهین نباشند. وزیر داخل زمین چه حمایتی می‌تواند از ما داشته باشد؟ آقای آذری جهرمی می‌تواند به ما داخل زمین پاس گل بدهد؟ آقای جهرمی می‌تواند پاس تو در بدهد؟ نکند آقای وزیر به ما پاس های تودر خوشگل می‌دهد! ما تا به امروز 20 درصد قراردادمان را گرفتیم. من صادقانه می‌گویم که حاضرم قراردادم شفاف شود و در این شش سالی که در تیم بودم حاضرم قراردادم منتشر شود.

بیشتر بخوانید:
زوج کمال کامیابی نیا – احمد نوراللهی مقابل ذوب آهن
پایان نیمکت نشینی های کمال کامیابی نیا مقابل ذوب آهن؟
اظهارات کمال کامیابی نیا در مورد جدایی از پرسپولیس

انتهای پیام /