سخنگوی استقلال: از فکری حمایت می کنیم/ یزدانی می ماند و میلیچ برمیگردد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: از شنیدن بعضی از اخبار مثل جدایی یزدانی و یا برنگشتن میلیچ تعجب می کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت:هیچ اولتیماتومی به محمود فکری داده نشده و حمایت‌مان را از او ادامه خواهیم داد.تاکنون در جلسات هیات مدیره صحبتی درمورد گزینه‌های جانشینی فکری نشده است.آنهایی که دوست دارند به استقلال خدمت کنند، باید بپذیرند که در حال حاضر افراد دیگری در این باشگاه مسئولیت دارند.

شیوه جدید باشگاه استقلال برای اطلاع‌رسانی

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: از این به بعد در ساعت 4 و 44 دقیقه مجموعه اخباری از رسانه رسمی باشگاه منتشر خواهد شد تا اخبار کذب و یا ناقص رسانه‌ها در طول روز را اصلاح کنیم. آذری جهرمی به عنوان یک هوادار موضع‌گیری کرده، نه وزیر! حد باشگاه استقلال واکنش نشان دادن به اظهارات هواداری نیست.

حجت نظری افزود: کارگزار تا الان به تمام تعهداتش و حتی بیشتر عمل کرده است. «های‌وب» این آمادگی را دارد که خارج از تعهدات قراردادی به استقلال کمک کند. وی در مورد موضع باشگاه استقلال در قبال انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اگر لازم باشد با بعضی از گزینه‌ها جلسه می‌گذاریم.

میلیچ برمیگردد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت:از شنیدن بعضی از اخبار مثل جدایی یزدانی و یا برنگشتن میلیچ تعجب می کنم. یزدانی که در تیم ما ماندنی شد و میلیچ هم برمی‌گردد. مشکلاتی برای تأمین منابع مالی به وجود آمده بود که رفع شده و در حال آماده کردن مقدمات بازگشت میلیچ هستیم. در مورد این موضوع عبدیان خیلی زحمت کشیده و باید از او تشکر کنیم.

حجت نظری ادامه داد: من و دیگر مدیران تا روزی که در باشگاه استقلال حضور داریم، بهترین اتفاقات را رقم می‌زنیم بسیاری از اخبار پیرامون استقلال واقعیت ندارد. خیلی از اقدامات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در کوران اخبار جعلی گُم شده است.

بیشتر بخوانید:
مددی: حمایت کامل خودم و هیئت مدیره استقلال را از فکری اعلام کردم
قایدی مدیران استقلال را تهدید کرد: قراردادم درست نشود، می‌روم!
هفتمین روز از غیبت قایدی در تمرینات استقلال
نظری جویباری:سلطانی فر ورزش و جوانان مملکت را رها کرده، چسبیده به استقلال و پرسپولیس

انتهای پیام/