مذاکرات پشت پرده و سرنوشت‌ساز یحیی و قلعه‌نویی

یحیی گل محمدی به دنبال جذب یک مدافع است تا جای خالی شجاع خلیل زاده را پر کند و از این رو در گفتگویی که با امیر قلعه نویی داشته، خواهان جذب یکی از دو مدافع گل گهر سیرجان یعنی علیرضا آرتا یا علیرضا ابراهیمی شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، این در حالی است که امیر قلعه نویی نیز به راحتی مدافعانش را از دست نداده و خواهان جذب امید عالیشاه در قبال این انتقال شده است.

موضوعی که باعث شده گل محمدی کمی تعلل کند. گل محمدی البته تاکید کرده حاضر است در قبال انتقال هر کدام از این دو مدافع آرمان رضمانی یا علی شجاعی را به گل گهر منتقل کند اما امیر قلعه نویی تمایلی به جذب این نفرات نداشته و به دنبال جذب عالیشاه است.

در این میان با توجه به حضور مهدی ترابی در نیم فصل و ترافیکی که در خط میانی سرخ ها ایجاد می شود، به نظر می رسد گل محمدی بتواند امید عالیشاه را به گل گهر فرستاده تا علیرضا آرتا یا علیرضا ابراهیمی را جذب کند اما با توجه به ارتباط بسیار صمیمانه ای که با عالیشاه دارد، بسیار بعید است با این انتقال موافقت کند.

گفتنی است در نیم فصل خلاف نقل و انتقالات ابتدای فصل، تمامی مذاکرات با خود گل محمدی است و باشگاه دخالتی در مذاکره با بازیکن ندارد.

بیشتر بخوانید:
سمیعی: بر اساس لیست گل محمدی خرید می‌کنیم
گل محمدی : تصور این نتیجه سخت بود و خودم فکر نمی‌کردم
گل محمدی: با حمایت هواداران پرسپولیس و مدیریت روزهای خوبی را رقم میزنیم

انتهای پیام /