ورمرزیار: وقتی هیات مدیره استقلال به فکری فرجه می دهد، عده ای کارشکنی می کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مهدی قایدی می‌توانست مثل وریا غفوری همان اول فصل رقم قراردادش را افزایش دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صادق ورمرزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: حالا که شیرازی بازهم به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران انتخاب شده نیاز به افکار جدیدتری دارد.

صادق ورمرزیار در واکنش به تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس گفت: فضای مجازی در فوتبال و به خصوص استقلال خط و خطوط ایجاد می‌کند. متأسفانه در این تجمع درخصوص ماندن یا رفتن فکری همدلی وجود نداشت. شاید انتخاب سرمربی ارتباطی به سلطانی‌فر نداشته باشد اما وزارت ورزش می‌تواند به استقلال و پرسپولیس به یک چشم نگاه کند. وقتی امکانات ساده‌ای مثل زمین تمرین وجود نداشته باشد، مدیرعامل و سلطانی‌فر مقصر می‌شوند. زمین ورزشگاه امام رضا(ع) که به استقلال واگذار شده، نشست کرده بود!

ورمرزیار ادامه داد: مهدی قایدی می‌توانست مثل وریا غفوری همان اول فصل رقم قراردادش را افزایش دهد. با این وجود الان هم مشکلی برای افزایش قرارداد قایدی نیست. استقلال الان می‌تواند از بعد فنی قایدی استفاده کند و در آینده هم درآمدزایی داشته باشد. اینکه استقلال زیبا بازی نمی‌کند سلیقه محمود فکری است. با فوتبال اقتصادی می‌توان نتیجه گرفت ولی با فوتبال دیمی نه.

وی افزود: هیات مدیره باید از فکری حمایت می‌کرد نه اینکه فرجه 3 هفته‌ای بدهد. غیبت دیاباته، میلیچ و ریگی در ضعف فنی استقلال تأثیرگذار بوده است. استقلال یکی از پُرمهره‌ترین تیم‌هاست ولی به یک بازیساز نیاز دارد. وقتی هیات مدیره به فکری اولتیماتوم و فرجه می‌دهد، چند نفر در تیم که مخالف فکری هستند کارشکنی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
رجبی: هوادار استقلال سالهاست مورد بی مهری قرار می‌گیرد
ریکانی: پیشنهاد استقلال آمده اما من بچه خاک آبادانم
ربیعی: توان مربیگری در استقلال و پرسپولیس را دارم
موسوی: بازیکن استقلال نباید تمرینات را تحریم کند

انتهای پیام/