لیگ قهرمانان والیبال اروپا| پیروزی آلکنو در دوئل جذاب با عبادی‌پور و هم‌تیمی‌هایش

تیم زنیت کازان موفق شد در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در شب تقابل ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با میلاد عبادی‌پور ستاره ایرانی اسکرا بلخاتوف، به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیشب و در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های زنیت کازان روسیه و اسکرا بلخاتوف لهستان به مصاف هم رفتند. در این رقابت حساس که میلاد عبادی‌پور ستاره ایرانی اسکرا مقابل ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی کشورمان قرار گرفت، کازانی‌ها موفق شدند با کسب نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسند تا در این دوئل جذاب، آلکنو زمین بازی را با پیروزی ترک کند.

در این دیدار تیم زنیت کازان در ست‌های اول، سوم و چهارم با ثبت امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ مقابل حریف به برتری رسید. اسکرا بلخاتوف هم تنها در ست دوم با کسب امتیاز ۲۵ بر ۱۹ موفق شد بر حریف غلبه کند.

میلاد عبادی‌پور ستاره ایرانی اسکرا با کسب ۱۶ پوئن، عملکرد بسیار خوبی داشت و امتیازآورترین بازیکن تیمش لقب گرفت. میلاد در ست دوم هم با ۸۸ درصد موفقیت در حمله، نقش به‌سزایی در برتری تیمش داشت.

گفتنی است شاگردان آلکنو در تیم زنیت کازان، به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند این فصل لیگ قهرمانان اروپا، تا کنون نمایش بی‌نقصی داشته‌اند و تنها تیمی بودند که با کسب امتیاز کامل و بدون شکست در دور مقدماتی، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها، روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفندماه به میزبانی زنیت کازان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
لیگ برتر والیبال| اسامی داوران و ناظران دور برگشت پلی‌آف
لیگ برتر والیبال| صابر کاظمی عنوان امتیازآورترین بازیکن را کسب کرد
لیگ برتر والیبال| شهرداری ارومیه با شکست همنام گنبدی در آستانه صعود قرار گرفت
لیگ برتر والیبال| پیروزی لبنیات هراز مقابل شهداب یزد

انتهای پیام/