لیگ برتر والیبال| سپاهان باشکست شهرداری ورامین به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

تیم فولاد مبارکه سپاهان با کسب دومین پیروزی مقابل شهرداری ورامین به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان صعود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (پنج‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

در اولین مسابقه دور برگشت لیگ برتر والیبال، دو تیم شهرداری ورامین و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم رفتند؛ دیداری که با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان رحمان محمدی‌راد تمام شد تا سپاهانی‌ها با تحمیل دومین شکست بر شاگردان فیروز تابش‌نژاد، به عنوان نخستین تیم، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

در این دیدار شهرداری ورامین در ست اول با کسب امتیاز 28 بر 26 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 18 مغلوب نماینده اصفهان شد تا با پذیرش دومین شکست مقابل حریف، از دور رقابت‌ها کنار رود. نماینده ورامین در دور رفت مرحله پلی‌آف با نتیجه 3 بر 2 مغلوب سپاهان شده بود.

در این بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان در مجموع 101 امتیاز شامل 69 امتیاز حمله، 9 امتیاز دفاع، 3 امتیاز مستقیم سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل شهرداری ورامین هم جمعا 88 امتیاز شامل 47 امتیاز حمله، 7 امتیاز دفاع، 4 امتیاز سرویس و 30 امتیاز از اشتباهات بازیکنان سپاهان کسب کرد.

کیاوش حیدری بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان با کسب 32 پوئن، امتیازآورترین بازیکن مسابقه شد. جابر اسمعیل‌پور هم با کسب 13 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ورامین بود.

بازی دو تیم در مدت زمان 141 دقیقه انجام شد و در آن احسن‌اله شیرکوند بازیکن شهرداری ورامین در ست دوم کارت زرد دریافت کرد. رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان هم در ست چهارم کارت زرد گرفت.

محمدشاهمیری و اصغر میرزایی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این بازی را برعهده داشتند. اسماعیل صباغ و یونس حسین‌زاده هم تیم نظارت داوری و فنی مسابقه را تشکیل دادند.

در دومین مسابقه امروز، تیم‌های سایپا تهران و فولادسیرجان به مصاف یکدیگر می روند و در دیدار رفت سیرجان سه بر دو سایپا را شکست داده بود.

بیشتر بخوانید:
کاپ والیبال اروپا| شکست کریمی و اسفندیار و یاران در نیمه نهایی
لیگ قهرمانان والیبال اروپا| پیروزی آلکنو در دوئل جذاب با عبادی‌پور و هم‌تیمی‌هایش
لیگ برتر والیبال| اسامی داوران و ناظران دور برگشت پلی‌آف

انتهای پیام/