این لیست محمود فکری را هیچ کسی نمی تواند بخرد

محمود فکری از مدتی پیش نام بازیکنانی که تمایل به جذب آنها دارد را در اختیار باشگاه قرار داده تا مدیران برای جذب آنها اقدام کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اما در لیست نفرات مورد نظر فکری نام بازیکنانی دیده می شود که جذب آنها کاری بسیار سخت است چرا که آنها همگی ستاره های تیم خود هستند و اغلب آنها در تیم های بالای جدولی بازی می کنند.

در لیستی که فکری در اختیار باشگاه استقلال قرار داده نام میثم تیموری، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، امین قاسمی نژاد، میلاد جهانی، حامد پاکدل و مهدی کیانی دیده می شود، بازیکنانی که به جز کیانی همگی ستاره های تیم های خود هستند. طبیعی است در نقل و انتقالات زمستانی باشگاه ها حاضر نمی شوند ستاره های خود را از دست بدهند، مگر با دریافت ارقام نجومی که کار را از روال عادی خارج کند.

لیستی که فکری در اختیار باشگاه قرارداده است، شبیه لیست خرید تابستانی است چرا که در آن زمان اگر یک باشگاه ستاره خود را از دست بدهد، فرصت کافی برای انتخاب جانشینش را دارد. معمولا باشگاه ها در نقل و انتقالات زمستانی سراغ بازیکنانی می روند که از شرایط شان در باشگاه فعلی راضی نیستند نه بازیکنانی که ستاره های تیم های خود هستند.

بیشتر بخوانید:
فرهاد مجیدی در کمین لغزش فکری و نیمکت استقلال
ورمرزیار: وقتی هیات مدیره استقلال به فکری فرجه می دهد، عده ای کارشکنی می…
گزارش تمرین استقلال|حضور لطفی و طهماسبی و گفت‌وگو با فکری/ غیبت قایدی و شجاعیان

انتهای پیام/