نقل و انتقالات جدید باشگاه استقلال!

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه صبح و ورزش سه شنبه ۵ اسفند به گفتگو در خصوص نقل و انتقالات جدید باشگاه استقلال پراخت.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شرایط این باشگاه به هوادارن استقلالی گفت: من کمتر از ۵ ماه است که به باشگاه بزرگ استقلال آمده ام. از شروع ورودم به این مجموعه بزرگ با چالش های بزرگی روبرو بودیم. پنجره نقل و انتقالات بازیکن به واسطه برخی مربیان و بازیکنان سابق بسته شده بود؛ حرفه ای سازی به تعویق افتاده بود و چند روز بیشتر وقت نداشتیم که مستندات حرفه ای سازی را به AFC ارسال کنیم تا بتوانیم مجوز بگیریم و اطلاعات را در سامانه مربوطه بارگزاری کنیم.

اگر این کار را نمی کردیم استقلال نمی توانست در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند. علاوه بر این دو بازیکن خارجی ما دیاباته و میلیچ به خاطر نگرفتن پولشان رفته بودند. از طرفی مقدمات ورود به بورس را داشتیم که با سرعت مسائل و فرآیندهای مربوط به آن را هم بررسی می کردیم. همچنین میلیچ از دی ماه ۹۸ هیچ پولی نگرفته بود. در چنین شرایطی استقلال را تحویل گرفتم.

مددی:باید به تعهدات پایبند باشیم


وی ادامه داد: ما در ابتدا منابع مالی را بررسی کردیم و دیدیم که کارگزاری که با ما عقد قرارداد کرده نه تنها یک ریال برای ما درآمدزایی نکرده بلکه برای ما بدهی دارد و حاضر نبود حتی یک ریال به ما قرض بدهد. در این شرایط به دنبال منابع مالی پایدار و با ثبات رفتیم. در اولین اقدام در یک فرآیند قانونی که در تاریخ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بی سابقه است اقدام به مزایده انتخاب کارگزار کردیم که خدا را شکر یک کارگزار خوب کار را دست گرفت و منابع مالی خوبی را به باشگاه تزریق کرد و به تعهداتش پایبند بود و از آنها رضایت داریم. ما باید اول بدهی های گذشته را تسویه می کردیم تا استقلال به شرایط عادی برگردد. پنجره بسته باز شد و حدود یک میلیون و سیصدهزار دلار بابت پنجره بسته و میلیاردها تومان بابت حرفه ای سازی هزینه شد. برای شیخ دیاباته و میلیلچ هم اعداد قابل توجهی منابع ارزی پرداخت شد تا وارد ایران شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص پرداختی قرارداد بازیکنان تصریح کرد: از ۱۲ تا ۶۷ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. گردن ما از مو بازیک تر است. باید به تعهداتمان پایبند باشیم. ان شاء الله بزودی پرداختی خوبی به بازیکنان خواهیم داشت تا روند رو به رشد استقلال متوقف نشود.

بیشتر بخوانید :
آمادگی باشگاه استقلال برای کمک به زلزله‌زدگان سی‌سخت
بمب نقل و انتقالات در باشگاه استقلال می‌ترکد/توافق آبی‌ها با گزینه پرسپولیس؟
آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه استقلال

انتهای پیام/