رمضانی در انتظار تصمیم یحیی

آرمان رمضانی که در ابتدای فصل جاری و با نظر مستقیم یحیی گل محمدی پرسپولیسی شد، از همان ابتدا نتوانست مثل بقیه بازیکنان خودش را با گل محمدی همراه کند و به همین دلیل تعداد دقایقی که به میدان رفته حتی از مهدی خانی هم کمتر است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از این رو پیش بینی این موضوع که یحیی گل محمدی به هر دلیلی (چه فنی، چه غیرفنی) تمایلی به استفاده از آرمان رمضانی ندارد، کاملا بدیهی است. اما موضوع زمانی جالب می شود که رمضانی در تماس هایی که برخی از مربیان لیگ برتری برای جذب او داشته اند، به هیچکدام جواب مثبت نداده است.

به نظر می رسد آرمان رمضانی منتظر است از سوی کادر فنی پرسپولیس در مورد او تصمیم گیری شود. البته هم مطهری و هم گل محمدی در مصاحبه هایی که داشته اند تاکید کرده اند لیست مازاد ندارند اما تردیدی نیست اگر تیم پرسپولیس موفق به جذب بازیکنی شود، آرمان رمضانی در لیست مازاد قرار خواهد گرفت. در تایید این مطلب همین موضوع کافی است که گل محمدی در گفتگویی که با هر مربی برای تعویض بازیکن داشته، از آرمان رمضانی و آریا برزگر به عنوان اولین گزینه هایش برای معاوضه بازیکن بین دو باشگاه نام برده است.

بیشتر بخوانید:
وضعیت نامشخص آرمان رمضانی
پیوس: رمضانی هم مانند عبدی با اولین گل از فشار ها خلاص می شود
پرسپولیسی‌ها در انتظار اولین گل عبدی و رمضانی

انتهای پیام/