پیروز قربانی: مقابل پرسپولیس فقط به برد فکر می‌کنیم

مربی سایپا گفت:گفته بودم پرسپولیس به زودی به همان شرایط خوب خودش برمی‌گردد و دیدید که این اتفاق افتاد و شاگردان گل‌محمدی با پیروزی در بازی‌های عقب افتاده خود توانستند قهرمان نیم فصل شوند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پیروز قربانی مربی تیم فوتبال سایپا گفت: قبلا هم درباره پرسپولیس صحبت کرده بودم. گفته بودم پرسپولیس به زودی به همان شرایط خوب خودش برمی‌گردد و دیدید که این اتفاق افتاد و شاگردان گل‌محمدی با پیروزی در بازی‌های عقب افتاده خود توانستند قهرمان نیم فصل شوند. پرسپولیس واقعا تیم خوبی دارد و از نظر انفرادی و تاکتیکی قابل احترام است. به اعتقاد من این تیم لیاقت قهرمانی نیم فصل را هم داشت و یکی از مدعیان جدی قهرمانی است.

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال تا هفته پایانی لیگ صدرنشین بود و الان هم در رتبه سوم قرار دارد و می‌تواند اختلاف امتیازی که با صدر دارد را جبران کند. این تیم مثل همه تیم‌های لیگ برتری نقاط ضعفی دارد اما هجمه‌هایی که به استقلال وارد شده و انتقاداتی که از فکری می‌شود برای من عجیب است. قبلا هم از فضای مجازی انتقاد کرده‌ام و الان هم به نظر می‌رسد استقلال دارد از این فضا ضربه می‌خورد.

بیشتر بخوانید:
قربانی: در ایران با هرراهی نتیجه می گیرند؛ در آسیا حرفی برای گفتن ندارند!
ابلاغ کمیته انضباطی به باشگاه استقلال و پیروز قربانی
قربانی: به مربیان کفتارصفتی که خانه نشسته اند و میگویند مارا بیاورید تبریک می…

انتهای پیام/