گزینه‌های جانشینی محمود فکری در استقلال؛ از قلعه‌نویی تا فرهاد مجیدی و یک سورپرایز!

محمود فکری امروز ظهر با حضور در ساختمان باشگاه استقلال به صورت رسمی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، از روزهای گذشته مشخص بود با اولین لغزش استقلال، کادر فنی این تیم دیگر جایی روی نیمکت استقلال نخواهند داشت و با تساوی آبی ها مقابل مس رفسنجان، محمود فکری و دستیارانش به صورت رسمی از سمت خود کنار رفتند. حالا نام های متعددی برای جانشینی فکری در رسانه ها مطرح می شود که بررسی کردن آن خالی از لطف نیست:

فرهاد مجیدی؛ جدی‌ترین گزینه

کاپیتان سابق استقلال در صورت بازگشت به این تیم برای سومین بار است که جانشین یکی دیگر از مربیان در اواسط فصل می شود. او پیشتر دو بار جانشین وینفرد شفر و استراماچونی شده بود و حالا برای سومین بار در میانه فصل می تواند روی نیمکت استقلال بنشیند. مجیدی در استقلال سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد و طبعا بازگشت او برای هواداران قابل قبول خواهد بود؛ البته در بین گزینه های موجود.

امیر قلعه نویی؛ ابهام بزرگ در موفقیت ژنرال

امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایرانی تاریخ لیگ برتر است که توانسته 5 بار جام قهرمانی در لیگ را به ارمغان بیاورد اما نکته منفی کارنامه مربیگری ژنرال این است که او بیش از هفت فصل است که با هیچ تیمی نه در لیگ برتر و نه در جام حذفی به مقام قهرمانی نرسیده و با عدم قهرمانی گل گهر این عدم موفقیت به هشت فصل افزایش پیدا می کند. البته نکته ای که هواداران را به بازگشت قلعه نویی امیدوار می کند این است که استقلال فقط با مربیگری قلعه نویی توانسته در لیگ برتر به قهرمانی برسد و زمانی که او در این تیم نبوده طبعا جامی هم به تالار افتخارات استقلال اضافه نشده!

ساکت الهامی؛ سورپرایز هیات مدیره!

ساکت الهامی که فصل گذشته توانست تراکتور را در جام حذفی به مقام قهرمانی برساند و در لیگ برتر نیز نتایج به نسب قابل قبولی کسب کند بیش از هشت ماه است که تیم ندارد و بیکار است! حالا یکی از اعضای هیات مدیره درصدد است تا با او مذاکرات مقدماتی را انجام دهد تا با یک تیر دو نشان زده باشد؛ یک اینکه قلعه نویی و فکری تصور نکنند فقط خودشان گزینه هدایت استقلال هستند و رقم را بالا نبرند و دوم اینکه در صورت عدم توافق با دو گزینه بالا، حداقل یک گزینه دیگر روی میز وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
محمود فکری مابقی دستمزدش را به استقلال بخشید
عمران زاده: به خاطر استقلال از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان گذشتم و شکایت نکردم
بدهی میلیاردی استقلال به طلبکاران
فرهاد مجیدی تا ساعاتی دیگر سرمربی استقلال می شود
آمار استقلال در 5 هفته گذشته؛ فقط یک برد
سعید مهری: خوشحالم استقلالی شدم

انتهای پیام/خ