جباری: فرهاد مجیدی برای منافع شخصی یک جام را از استقلال گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت:اینکه با فضای مجازی بخواهیم در ذهن هوادار کنیم که استقلال فقط یک گزینه دارد اصلا درست نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجتبی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: من مدرک نداشتم بحث حضورم در کادر فنی آقای شفر بود ولی دوستان نگذاشتند و با  تلاش هایی که کردند اجازه ندادند این اتفاق رخ بدهد. باشگاه متعلق به یکی دو نفر نیست و نمی شود شما چون جایگاه مناسبی در زمان بازیکنی داشته اید، فکر کنید می توانید مربی باشگاه بزرگی مثل استقلال شوید. باشگاه های بزرگ دنیا کم بازیکنان بزرگ ندارند ولی بحث مربیگری کاملا متفاوت است. مربیگری اینطور نیست که با حضور به صورت فیزیکی کار را پیش ببرید. الان اگر من اعلام آمادگی می کنم که در کادر فنی استقلال کار کنم چون برایش تلاش کرده ام. من هیچوقت نخواستم برای دیگران این فضا را تنگ کنم و دوست داشتم اگر اتفاقی رخ می دهد بر اساس توانایی های خودم باشد. من در این مدت که فوتبالم را کنار گذاشتم سعی کردم از نظر فنی دانش خودم را بالا ببرم و الان که دارم صحبت می کنم این اعتماد به نفس را دارم که بگویم می توانم با حضور در کادر فنی استقلال از نظر فنی به این تیم کمک کنم. انتظار من از هیات مدیره این است که بحث انتخاب سرمربی یک بحث فنی باشد نه بحث این باشد که کمتر باشگاه در دردسر قرار بگیرد چون آن مربی با فضای مجازی ارتباط مناسبی دارد.

اینکه استقلال فقط یک گزینه دارد اصلا درست نیست

وی ادامه داد: وقتی برای نتیجه گرفتن ابعاد زمین را تغییر می دهیم، وقتی نیمکت تیم را طوری بچینیم برای فحش دادن و فشار آوردن به داور، مشخص است که پیشرفت فنی حاصل نمی شود. فضای فوتبال نباید اینطور باشد که مسائل فنی در آن در حاشیه باشد و کسی جرات ورود کردن نداشته باشد. من بازهم می گویم الان فکر می کنم شرایط طوری است که می توانم به استقلال کمک کنم. فرهاد مجیدی، کسی که هیچوقت فضای کنفرانس مطبوعاتی را تجربه نکرده است و در حساس ترین برهه برای اینکه زمان ماندن خود را در استقلال بیشتر کند، یک جام را از استقلال و هواداران بی نظیرش می گیرد، طوری می خواهند در ذهن هوادار این باور را ایجاد کنند که گزینه ای جز او نیست در حالی که اصلا اینطور نیست. من می توانم خیلی افراد را نام ببرم که هم سطح ایشان هستند و اینکه با فضای مجازی بخواهیم در ذهن هوادار کنیم که استقلال فقط یک گزینه دارد اصلا درست نیست.

بیشتر بخوانید:
فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد
گزارش تمرین استقلال| مطهری در دروازه/ تمرین اختصاصی مظاهری و غیبت شجاعیان
توافق مالی استقلال با فکری و دستیارانش چقدر بود؟
مدافع استقلالی در لیست یحیی نیست
الهامی: اتفاقی در جلسه نیفتاد که درباره‌اش حرف بزنم/ استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود

انتهای پیام/