پس از کلاس کنترل مربیگری در لرستان حدود 100 مربی غیر فعال شدند

کامبیز مرادی گفت: پس از برگزاری کلاس کنترل مربیگری در استان لرستان حدود 100 مربی غیرفعال شدند.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کلاس دو روزه کنترل و دانش افزایی مربیان با حضور مسعود مصطفی جوکار و فرهاد اسماعیل نژاد بعنوان مدرسین کشتی آزاد و فرنگی در استان لرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کلاس علاوه بر کنترل و دانش افزایی مربیان، از استعدادهای کشتی پایه استان نیز در روز دوم برای حضور در کلاس دعوت شد و مدرسان ساعاتی را نیز به آموزش این کشتی گیران پرداختند.
مرادی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این کلاس مشخص شدن مربیان فعال و غیرفعال هستند تصریح کرد: رویکرد جدید فدراسیون کشتی بها دادن به مربیان فعال و تأثیرگذار و همچنین حذف مربیان غیرفعال و ناکارآمد است.
وی افزود: بر این اساس در کلاس کنترل مربیان استان لرستان نیز حدود 100 مربی به دلایلی از جمله غیبت، اضافه وزن، عدم حضور در باشگاه ها و نداشتن بار فنی، غیر فعال شدند و به تعدادی از مربیان نیز فرصت 3 تا 6 ماهه دادیم تا از نظر دانش افزایی و همچنین آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار گیرند.
مرادی در پایان خاطنرشان کرد: حدود ۳۰ نفر از مربیان شایسته که به هر نحوی غیرفعال و از بولتن مربیان حذف شده بودند به جمع مربیان فعال پیوستند.

بیشتر بخوانید :
بعد از ظهر امروز و در محل فدراسیون کشتی
رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین آغاز شد
آزمون گزینشی به جهت اولویت بندی در اعزام داوران کشتی برگزار می شود

انتهای پیام/