اعلام جزئیات جدید پرونده مکانی؛ انتقاد وکیل دروازه بان سابق پرسپولیس از شکوری

جلسه رسیدگی به پرونده در دی ۱۳۹۸ تشکیل و در آبان ۹۹ رای کمیته استیناف صادر و به طرفین ابلاغ شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،آرش شکر ریز درباره جزئیات پرونده محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده سوشا مکانی اظهار داشت: وی قراردادی را به مدت دو سال برای فصل های ۹۴-۹۳ و ۹۴-۹۵ با باشگاه پرسپولیس امضاء کرد. پس از مشکلات کیفری که برای وی در دی ۹۴ ایجاد شد، با پرسپولیس سندی غیر مالی تنظیم می شود که البته در متن آن تعهدات مالی قید شده بود.

وکیل دروازه بان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: سوشا به تمام تعهدات و آپشن های قراردادش مانند کلین شیت به تعداد معین، برد دربی و تعداد بازی ها را پر کرده و حتی نامه برانکو ایوانکوویچ مبنی بر اعلام رضایت از عملکردش را در اختیار داریم. طبق رأی کمیته استیناف موکل من مستحق دریافت کل حقوق و آپشن های قراردادش است‌. به همین دلیل اکنون باید حدود ۸۰۰ میلیون تومان دریافت کند‌.

شکرریز با اشاره به صحبت های ابراهیم شکوری در یکی از برنامه های تلویزیونی مبنی بر تعجب برانگیز بودن رای مکانی توضیح داد: در زمان دبیرکلی شکوری در فدراسیون فوتبال نامه تشکیل جلسه کمیته استیناف با امضای وی به ما و باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد. معاون فعلی باشگاه پرسپولیس از تشکیل جلسه و صدور رای علیه این باشگاه در پرونده مکانی کاملا مطلع بوده است. جلسه رسیدگی به پرونده در دی ۱۳۹۸ تشکیل و در آبان ۹۹ رای کمیته استیناف صادر و به طرفین ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید:
مطالبات شایان مصلح و سوشا مکانی پرداخت می شود
آرزوی ناجوانمردانه سوشا مکانی برای علی رضوانی+ عکس
پزشک انصاریان: راهی جز اقدام تهاجمی و وصل کردن به دستگاه تهویه مکانیکی وجود…