باشگاه شهرخودرو در آستانه نابودی

روز گذشته تربیت بدنی آستان قدس رضوی با ارسال نامه‌ای به باشگاه شهرخودرو اعلام کرد در صورتی که بدهی باشگاه شهرخودرو به ورزشگاه امام رضا علیه السلام پرداخت نشود دیگر این تیم اجازه برگزاری دیدار و تمرین در این ورزشگاه را ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا تاج‌فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: بدهی باشگاه شهرخودرو ۶۵۰ میلیون تومان است و اگر قرار باشد بازی آینده این تیم در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار شود و چک‌های بعدی این باشگاه بابت زمین تمرین ورزشگاه وصول نشود، میزان بدهی باشگاه شهرخودرو به ۸۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

تاج‌فیروز ادامه داد: حمیدوای حتی جواب تلفن‌های ما را نمی‌دهد و اصلا پاسخگو نیست. با توجه به شرایط موجود به احتمال زیاد دیدار آینده شهرخودرو مقابل پیکان در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود. ورزشگاه ثامن در دست تعمیر است و باید دید از سوی سازمان لیگ مجوز برگزاری بازی لیگ برتری را دریافت می‌کند.

خبر دیگر از باشگاه شهرخودرو اینکه مالک ساختمان باشگاه درصدد گرفتن حکم تخلیه ساختمان باشگاه بوده و موفق به دریافت این حکم شده است. ساختمان باشگاه شهرخودرو واقع در بلوار ملک آباد مشهد ظهر دیروز تخلیه شده و قرار است مسئولان این باشگاه وسایل را به محلی دیگر منتقل کنند.

بیشتر بخوانید:
ادامه دردسرهای نماینده مشهد در لیگ برتر؛ تهدید به تخلیه ساختمان باشگاه شهرخودرو در…
روز‌های سیاه شهرخودرو؛ از مالکیت بی پول تا تهدید برای گرفتن زمین تمرین
نتیجه و خلاصه بازی ماشین سازی تبریز و شهرخودرو

انتهای پیام/