شهاب زاهدی: قبل از آمدن به زوریا، مهمترین پیشنهادی که داشتم از پرسپولیس بود

در حال حاضر از لحاظ بدنی بسیار آماده هستم و در بهترین شرایط قرار دارم. هر موقع نیاز باشد با تمام وجودم به تیم ملی خدمت می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شهاب زاهدی بازیکن تیم فوتبال زوریا گفت: امیدوارم تیم ملی و فدراسیون فوتبال سیر صعودی طی کنند. تیم ملی چند بازی سخت دارد و دراگان اسکوچیچ قطعا به دنبال کسب بهترین نتایج است. خیلی از درخشش ایرانی‌ها خوشحال می‌شوم. این موضوع نشان می‌دهد که ایران چقدر بازیکن باکیفیت دارد. اگر بستر مهیا شود، لژیونرهای فوتبال ایران می‌توانند خودشان را نشان دهند.

وی افزود: در حال حاضر از جدول لیگ ایران باخبر نیستم اما از ۴ تیم بالای جدول پیشنهاد داشتم. مهمترین پیشنهادی هم که داشتم از پرسپولیس بود. پیشنهاد پورتو و سویا شایعه بود و پیشنهادی در کار نبود. رئال سوسیداد اسپانیا و ریوآوه پرتغال به دنبال جذب من بودند. از حضور در زوریا خوشحال هستم.

زاهدی در پایان گفت: در حال حاضر اصلا برنامه‌ای برای بازگشت به لیگ ایران ندارم اما قطعا به پرسپولیس بازخواهم گشت زیرا باید دینم را به این تیم ادا کنم. امیدوارم بتوانم با این تیم بزرگ قهرمان آسیا شوم اما هنوز باید مسیر طولانی را طی کنم. در حال حاضر دوست دارم برای کشورم در اروپا افتخارآفرینی کنم.

بیشتر بخوانید:
مدیرعامل زوریا: شهاب زاهدی به خوبی با تیم هماهنگ شد
تمجید کاپیتان زوریا از شهاب زاهدی
جزئیات دستمزد زاهدی در زوریا مشخص شد

انتهای پیام/