برنامه هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال

رقابت های لیگ برتر فوتبال در هفته هفدهم با 8 دیدار فردا پیگیری می شود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس با 8 بازی در شهر های مختلف کشور برگزار می شود.

پرسپولیس صدر جدول را دوست دارد

در مهمترین دیدار های این هفته تیم صدر نشین پرسپولیس در آبادان به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت می رود و این در حالی است که قرمز های پایتخت 6 پیروزی پیاپی داشتند و توانستند ضمن قهرمانی در نیم فصل در شروع دور برگشت نیز در صدر جدول قرار بگیرند.

اولین گام سخت برای فرهاد مجیدی

استقلال در آزادی تهران میزبان تیم فولاد خوزستان است و ابی ها با فرهاد مجیدی پیا به این بازی می گذارند تا اولین بازی بدون فکری را تجربه کنند. در سوی دیگر میدان تیم فولاد خوزستان که موفق شده بود در دور رفت استقلال را شکست دهد با جواد نکونام برای پیروزی به میدان می رود و فاصله یک امتیاز زی هر دو تیم رد جدول رده بندی این بازی را جذاب تر کرده است.

سپاهان در اندیشه لغزش پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان در اراک به میدان میرود و آلومینیوم این شهر پذیرای تیم نایب قهرمان نیم فصل خواهد بود . فاصله دو امتیازی سپاهان با پرسپولیس در جدول رده بندی این بازی را حساس تر کرده است و طلایی پوشان سپاهان قصد دارند از این پیروزی استفاده کنند و منتظر لغزش پرسپولیس در آبادان باشند شاید بتوانند صدر جدول را تجربه کنند.

نساجی به دنبال فرار از ته جدول

تیم فوتبال تراکتور نیز در خانه میزبان تیم نساجی اشت . مازندرانی ها در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفتند و به همین دلیل این بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی دارد و هر بازی از دور برگشت برای این تیم حکم کیمیا دارد چرا که با این روال این تیم گزینه سقوط خواهد شد.

در 4 دیدار دیگر از لیگ برتر فوتبال کشور طبق برنامه این تیم ها به مصاف هم می روند:


گل گهر سیرجان – مس رفسنجان
سایپا – نفت مسجد سلیمان
شهر خودرو – پیکان
ذوب آهن – مشاین سازی تبریز

بیشتر بخوانید:
شهاب زاهدی: قبل از آمدن به زوریا، مهمترین پیشنهادی که داشتم از پرسپولیس بود
اسماعیل حلالی: پرسپولیس نیازی به مغانلو نداشت
گزارش تمرین پرسپولیس| آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان
انتهای پیام/