اظهارات مربی تیم فوتبال تراکتور در آستانه دیدار با نساجی

مربی تیم فوتبال تراکتور از آمادگی این تیم برای دیدار برابر نساجی مازندران خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید عبداللهی درباره بازی این تیم تبریزی برابر نساجی مازندران گفت: قبل از هر چیز از هواداران و باشگاه تراکتور بابت انتخاب و اعتماد به کادر فنی که در راس  آن رسول خطیبی قرار دارد تشکر می‌کنم. امیدوارم این اعتماد تداوم داشته باشد و ثبات به کالبد تراکتور بزرگ ترزیق شود. به نظرم  نیمکت تراکتور پس از سال‌ها به یک مربی بومی سپرده شده است. همه می‌دانند که رسول خطیبی چه تعصبی نسبت به تراکتور و تبریز دارد. خطیبی فرزند تبریز است و امیدوارم این مربی با حمایت و پشتیبانی  باشگاه و هواداران در شهر خودش موفق شود.

خطیبی به بازیکنان ایمان کامل دارد

او ادامه داد: ما دنبال شعار دادن نیستیم و با کار و تلاش بی‌نهایت می‌خواهیم شایستگی‌های خودمان را به اثبات برسانیم. بازیکنان تراکتور در این مدت به خودباوری لازم رسیدند و کادر فنی به خصوص خطیبی  نیز به این بازیکنان ایمان کامل دارد. اگر بازیکنان  تلاش و فداکاری خود را بیشتر کنند در آن صورت به طور حتم می‌گویم که بهترین بازیکنان در تیم تراکتور هستند. تلاش زیاد حلقه گمشده  تیم ما  است.  

عبداللهی گفت: بازیکنان باید با تمام وجود برای تیم تراکتور بازی کنند. به طور حتم با تلاش بی نهایت موفقیت حاصل می‌شود.   

 مربی تراکتور خاطرنشان کرد: امیدوارم با بهره‌گیری از زمان اندکی که بین مسابقات وجود دارد، بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم. تراکتور برابر نساجی فقط به پیروزی فکر می کند.

بیشتر بخوانید:
پنجره نقل و انتقالات تراکتور باز شد
باشگاه تراکتور: کیانی پیشنهاد ۷ میلیاردی ما را نپذیرفت
نتیجه و خلاصه بازی نفت‌ مسجدسلیمان و تراکتور
انتهای پیام/