مومنی: علی دایی استقلالی است/ فرهاد مجیدی آمده که انتظارات هواداران برآورده شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فلسفه تعویض فرهاد مجیدی با محمود فکری این است که انتظارات هواداران برآورده شود چون جز قهرمانی چیز دیگری نمی‌خواهند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد مومنی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم استقلال امروز از نظر تاکتیکی مشکل خاصی نداشته باشد و هجومی بازی کند. جواد نکونام سعی می‌کند اول گل نخورد و بعد به فکر گلزنی است. اینکه فرهاد مجیدی به بازیکنان گفته حق ندارند درمورد کادر قبلی صحبت کنند، اقدام خوبی بود. مهم است که در تیم‌های بزرگ خوراک خوب به فضای مجازی داده شود.

وی ادامه داد: فلسفه تعویض فرهاد مجیدی با محمود فکری این است که انتظارات هواداران برآورده شود چون جز قهرمانی چیز دیگری نمی‌خواهند. کاپیتان بعد از سرمربی نفر دوم تیم است. محمود فکری بعد از بازی نساجی می‌توانست برخورد دیگری داشته باشد اما ترجیح داد تصمیمی بگیرد که بیشتر به استقلال کمک کند. به نظرم استقلال فقط در خط دفاع نیاز به تقویت دارد. جذب مهاجم شاید به خاطر انگیزه دادن به بازیکنان باشد.

مومنی افزود: ابتدا باید با دستیاران مجیدی توافق کامل انجام بگیرد و بعد اسامی رسانه‌ای شود که این کار مدیریت باشگاه را می‌طلبد. فراز کمالوند سرد و گرم چشیده است و خیلی می‌تواند به استقلال کمک کند. چند سال است که کمالوند را می‌شناسم، او استقلالی است. علی دایی استقلالی است و مدتی هم البسه تیم استقلال را تأمین می‌کرد!

بیشتر بخوانید:
پیش بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته هفدهم لیگ برتر
نکونام: استقلال همیشه استقلال است !
پایان ناکامی حریف آسیایی استقلال

انتهای پیام/