مجیدی: می خواهم شخصیت را به استقلال برگردانم/ من در ۴۸ ساعت کاری نکردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در 48 ساعت اخیر من کاری خاصی نکردم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از برد مقابل فولاد اظهار داشت: سال گذشته وقتی استراماچونی رفت و من هدایت تیم را برعهده گرفتم اولین جمله‌ای که گفتم این بود که شما بهترین تیم ایران هستید و الان هم اعتقاد دارم که یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر را داریم. در 48 ساعت اخیر من کار خاصی نکردم و فقط از نظر روحی با بازیکنان صحبت کردم. از همه تشکر می‌کنم که با وجود بازی کردند و پیروز شدند.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم این تیم، بهترین تیم چند سال اخیر استقلال است. در این دو روز سعی کردیم از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم. بازیکنان باوجود بازی کردند و توانستند 3 امتیاز را کسب کنند. شناخت زیادی نسبت به این تیم دارم؛ مطمئنا هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و باید بیشتر کار کنیم.

فرهاد مجیدی از مهمترین انگیزه‌اش برای بازگشت به استقلال می‌گوید: 2 سال پیش گفتم من فرزند این باشگاه هستم و این تیم را از هرکس دیگری بیشتری می‌شناسم. قبل از اینکه به قهرمانی فکر کنم دوست دارم شخصیت را به استقلال برگردانم و تمام تلاشم را می‌کنم تا هواداران را خوشحال کنم. تصمیم گرفتم این فصل اصلا درمورد داوری صحبت نکنم. اینکه ارسلان مطهری فیکس باشد یا تعویضی، به تشخیص ما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی استقلال و فولاد + فیلم
لحظه به لحظه با لیگ برتر فوتبال ایران| استقلال یک – فولاد صفر + فیلم
رشیدی: تیم فکری نظم و انضباط نداشت/ بازگشت مجیدی بهترین اتفاق برای استقلال است

انتهای پیام/