عملکرد مدعیان قهرمانی در هفته هفدهم از نگاه داود سیدعباسی

پرسپولیسی‌ها برای اینکه می‌خواستند صدر جدول را از دست ندهند و ازسوی دیگر چون از نتیجه بازی سپاهان خبر داشتند به‌صورت طبیعی بیشتر دست به ریسک زدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  داوود سید عباسی پیشکسوت فوتبال گفت: پرسپولیس به هدفش نرسید ولی نتیجه مساوی هم برای گل‌محمدی و شاگردانش نتیجه بدی نبود. در مواقعی که بازی برای پرسپولیس گره می‌خورد اگر یک مهاجم هدف خوب دراختیار تیم باشد می‌تواند مثمرثمر باشد.

وی افزود: سپاهان چند سال است که جزء تیم‌های خوب فوتبال کشور به‌شمار رفته و در سطح تیمداری در این چند سال خوب عمل کرده است. درمجموع با توجه به ساختار خوب، بازیکنان خوب و تیم خوبی که سپاهان دارد توقع این نتایج از این تیم می‌رود. پیروزی پرگل سپاهان مقابل آلومینیوم و درخشش محمدرضا خلعتبری نقطه ‎عطف مسابقات هفته هفدهم بود.

سید عباسی گفت: استقلال با کادرفنی جدیدش با تفکر دیگری به مصاف فولاد رفت و در مجموع بازی خوبی به نمایش گذاشت هرچند بازهم مشکلاتی وجود داشت. این برد در ادامه فصل از لحاظ روحی و روانی در ادامه روند این تیم تاثیرگذار خواهد. حضور کمالوند روی نیمکت استقلال نشان می‌دهد این مربی از سال‌ها پیش ارتباط خوبی با فرهاد مجیدی داشته و فکر می‌کنم از لحاظ ذهنیتی و فکری این دو نفر بسیار به‌هم نزدیک هستند و این همفکری می‌تواند به استقلالی‌ها کمک کند.

بیشتر بخوانید:
سید عباسی :‌ مطیع ستاد مبارزه با کرونا هستیم
سیدعباسی : نه پنالتی استقلال درست بود، نه گل اول آنها
سیدعباسی : تا سوت پایان بازی با استقلال می جنگیم

انتهای پیام/