نتایج لیگ برتر فوتبال ستارگان قطر

رقابت های فوتبال لیگ ستارگان قطر امشب با 4 دیدار پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رقابت های لیگ ستارگان فوتبال قطر امشب با 4 دیدار پیگیری شد و نتایج زیر بدست آمد:

در بازی اول تیم فوتبال العربی قطر در بازی نزدیک موفق شد تیم فوتبال القطر را با یک گل شکست دهد . در این بازی سباستین سوریا برای تیم فوتبال العربی گلزنی کرد و مهرداد محمدی 85 دقیقه برای این تیم به میدان رفت.

در دیگر بازی از لیگ ستارگان فوتبال قطر تیم فوتبال الوکره قطر موفق شد با یک گل تیم فوتبال السیلیه را شکست دهد.عبدالرحمان فهمی در دقیقه 71 موفق شد تک گل این بازی را برای تیم فوتبال الوکره به ثمر برساند.

بازی سوم لیگ ستارگان قطر بین تیم های فوتبال الریان و الاهلی دوحه برگزار شد در این بازی امید ابراهیمی در ترکیب تیم فوتبال الاهلی دوحه حضور داشت و در دقیقه 49 از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. این دیدار در پایان نود دقیقه با حساب 1 بر 1 به پایان رسید . برای تیم فوبتال الریان بولی در دقیقه 15 و برای تیم فوتبال الاهلی الخلفان در دقیقه 72 گلزنی کردند.

بازی پایانی امروز لیگ ستارگان قطر بین تیم های فوتبال ام صلال و السد قطر برگزار شد . در این بازی روزبه چشمی بازیکن ایرانی تیم فوتبال ام صلال با کارت زرد داور جریمه شد و این تیم فوتبال السد قطر بود که در دقیقه 34 موفق شد توسط بغداد بونجاح به گل برتری دست یابد و در ادامه و در دقیقه 52 یوسف عبدالرزاق با پاس حسن الهایدوس به گل دوم دست یافت و بازی با حساب 2 بر صفر به سود تیم فوتبال السد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:
سرمربی سابق استقلال بهترین سرمربی هفته لیگ ستارگان قطر شد
بهترین های نیم فصل نخست لیگ ستارگان قطر بدون حضور بازیکنان ایرانی!
بهترین های لیگ ستارگان قطر مشخص شدند

انتهای پیام/