پرهیزکار:تورنمنت تایلند در تقویم فوتسال پیش بینی شده بود

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: برای حضور در تورنمنت تایلند برنامه ریزی لازم را انجام داده بودیم .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،داود پرهیزکار در مورد برگزاری تورنمنت تایلند، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال تایلند دعوت نامه‌ای جهت حضور تیم ملی فوتسال ایران در یک تورنمت 8 جانبه به فدراسیون فوتبال ارسال کرد. ما از قبل اطلاع داشتیم که قرار است تورنمنتی در کشور تایلند برگزار شود و  این تورنمنت را در برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی دیده بودیم. البته غیر از این مورد ما با چند کشور دیگر جهت دیدارهای دوستانه مکاتبه داشتیم و منتظر جواب هستیم.

رییس کمیته فوتسال گفت: در حال حاضر حضور تیم‌های ایران، فنلاند، عربستان، ژاپن، کویت، امارات قعطی شده  و به احتمال زیاد روسیه و هلند هم در این تورنمت شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: طبق تصمیمات مسئولان برگزاری مسابقات در تایلند ما باید 4 روز قبل در این کشور جهت قرنطینه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور داشته باشیم. چون قرار است این مسابقات از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد ماه برگزار شود.

پرهیزکار در خصوص اینکه درخواستی از سازمان لیگ برتر فوتسال آمده، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مسابقات لیگ برتر فوتسال 23 اردیبهشت ماه پایان خواهد پذیرفت. بر همین اساس از  سازمان لیگ درخواست کردیم که در صورت امکان، هفته آخر را  بعد از تورنمنت تایلند برگزار کنند یا به گونه‌ای باشد که بازی‌های هفته آخر فشرده‌تر برگزار شود.

بیشتر بخوانید:
تغییر تیم داوری چند دیدار از لیگ برتر فوتسال بانوان
نتیجه و خلاصه بازی های لیگ برتر فوتسال(گروه ب) سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹
اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان

انتهای پیام/