اظهارنارضایتی سیمئونه ازتساوی خانگی شاگردانش

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از تساوی خانگی شاگردانش برابر رئال مادرید در دیداری که تا دقیقه ۸۸ آن برنده بودند، اصلاً راضی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از تساوی یک – یک یکشنبه شب شاگردانش در خانه برابر رئال مادرید در هفته بیست‌و‌ششم لالیگا، بابت از دست دادن پیروزی در دقیقه 88 و عوض کردن آن با تساوی ابراز تأسف کرد. اتلتیکویی‌‌ها با گل دقیقه 15 لوئیس سوارس پیش افتادند و تا دو دقیقه به پایان بازی برنده بودند، اما بنزما کار را برای رئال مادرید به تساوی کشاند.

سیمئونه پس از بازی گفت: اینکه یک امتیاز این بازی چقدر ارزش دارد به زاویه نگاه‌تان به بازی بستگی دارد. از این نظر که ما در آخرین دقایق گل خوردیم آنهم در حالی که حریف تنها دو موقعیت داشت، این تساوی اتفاقی منفی است، اما جنبه مثبت قضیه هم بازی خوبی است که ما انجام دادیم. ما بازی را تحت کنترل داشتیم، حریف را پرس کردیم و در نیمه اول نمایشی قابل قبول ارائه کردیم. در نیمه دوم هم با همان برنامه کار کردیم و موقعیت‌‌های داشتیم که می‌توانستیم کار حریف را یکسره کنیم.

سیمئونه: برای بردن دربی به اندازه کافی موقعیت داشتیم

بنابراین نمی‌توانیم بابت نتیجه بازی راضی باشیم، اما من از عملکرد تیمم راضی هستم. البته نباید فراموش کنیم که حریف‌مان تیمی است که کلی بازیکن بزرگ دارد که همیشه می‌توانند در دقایق پایانی سرنوشت بازی را عوض کنند. با این حال ما بیش از رئال مادرید برای کسب پیروزی در این بازی موقعیت داشتیم.

سیمئونه در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند تیمش یک فرصت ایده‌آل برای نزدیک‌تر شدن به قهرمانی در لالیگا را از دست داد گفت: نمی‌خواهم اینقدر زیاده روی کنم. هنوز یک کوه از کارهایی که باید انجام دهیم باقی مانده است. با عملکردی که من در این بازی از تیمم در طول 90 دقیقه دیدم، می‌توان به آینده خوشبین بود. مردم فکر می‌کنند که ما به راحتی باید پیروز شویم، اما نباید از یاد ببریم که رقبای ما تیم‌های بزرگی مانند رئال مادرید، بارسلونا و سویا هستند. انجام کارهایی بهتر از آنچه در این فصل صورت گرفته، واقعاً ‌سخت است.

بیشتر بخوانید :
سرمربی تیم فوتبال بارسلونابه دنبال غلبه بر اتلتیکو مادرید !
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید – سویا
پخش زنده بازی تیم های رئال سوسیداد و اتلتیکو مادرید امروز سه شنبه ۲…

انتهای پیام/