علی بازیار: رقابت های آلیش مردان قهرمانی کشور انگیزه را به ورزشکاران این رشته بازگرداند

علی بازیار گفت: برگزاری ششمین دوره رقابت های آلیش مردان قهرمانی کشور، انگیزه را به ورزشکاران این رشته دوباره بازگرداند.


گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی بازیار مسئول کمیته کشتی های سنتی و ساحلی فدراسیون در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با حمایت فدراسیون کشتی و همکاری هیأت کشتی استان تهران، مجوزهای لازم برای برگزاری ششمین دوره رقابت های آلیش مردان قهرمانی کشور گرفته شد و توانستیم این مسابقات را به شکل بسیار مطلوبی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی روز جمعه 15 اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از تمای هیئت های کشتی که با حمایت از تیم های آلیش، ورزشکار به این مسابقات اعزام کردند تشکر می کنم و امیدوارم که روند حمایت از این رشته در هیئت های کشتی ادامه یابد.به
بازیار تصریح کرد: به دنبال برگزاری های اردوی آلیش هستیم و امیدوارم که در صورت مهیا شدن شرایط و کسب مجوزهای لازم، شاهد برگزاری این اردوها در فروردین ماه سال آینده باشیم.
وی با تأکید بر اینکه تغییرات اساسی را برای داوران آلیش در نظر داریم، بیان داشت: از داوری های کشتی آلیش راضی نیستیم و سطح داوری مسابقات قهرمانی کشور با توجه به ظرفیت این رشته در ایران، بسیار پایین بود.
بازیار ادامه داد: در نظر داریم با دعوت از جوانان علاقمند و مستعد نسبت به آموزش داوران جدید در کشتی آلیش اقدام نماییم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری رقابت های آسیایی و جهانی آلیش، با هماهنگی فدراسیون کشتی، نسبت به اعزام نفرات اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید :
بعد از ظهر امروز و در محل فدراسیون کشتی
رئیس فدراسیون کشتی با شهردار ایلام دیدار کرد
رئیس فدراسیون کشتی: از ادامه تیم‌داری استقلال استقبال می‌کنیم

انتهای پیام/