عزیزی: ما در همه بازی‌ها محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: ما در همه بازی ها محکوم به برد هستیم. اگر بازیکنان مصدوم مان نیز برسند فکر می کنم شرایط خوبی داشته باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  عباس عریزی سرمربی نود ارومیه در خصوص بازی تیمش مقابل خیبر خرم آباد اظهار کرد: ای کاش تیم حریف ده نفره نمی شد چرا که فکر می کنم اگه ده نفره نمی شدند ما می توانستیم بهتر بازی کنیم. البته نیمه اول بهتر بازی کردیم ولی با این وجود در نهایت نتوانستیم پیروز شویم‌.
عزیزی ادامه داد: بضاعت ما همین است قبل از اینکه کادرفنی فعلی تیم را تحویل بگیرد تیم نود ارومیه نمی توانست در مسابقات موقعیتی ایجاد کند ولی خدا را شکر در حال حاضر موقعیت ایجاد می شود اما در ضربات آخر مشکل داریم که باید روی آن کار کنیم.
سرمربی نود ارومیه افزود: همه بازی ها سخت است امروز ۴ بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و علاوه بر آن ۲ الی ۳ بازیکن ما مصدوم بودند که با این وجود برای ما بازی کردند.
وی در مورد اینکه تیم نود ارومیه چقدر باید حمایت شود گفت: مسئولان باید از تنها تیم این شهر حمایت کنند. واقعیت تیم از هر لحاظ مخصوصا شرایط مالی‌مان خوب نیست بازیکنان تحت فشار هستند. با این بضاعتی که داریم فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم.
عزیزی در مورد صعود تیم والیبال شهرداری ارومیه به فینال لیگ برتر والیبال اظهار داشت: به مردم ارومیه تبریک می گویم. ارومیه قطب والیبال ایران است و افتخار می کنم که در اینجا کار می کنم.
وی در خصوص داوری نیز بیان داشت: داوری متعادل بود و فکر می کنم در صحنه اخراجی بازیکن حریف تصمیم درستی گرفت.

بیشتر بخوانید:
مربی خیبر خرم آباد: شرایط نامناسب زمین ادامه کار را برای 2 تیم سخت…
مربی خیبر خرم آباد: هدف ما این است که جوابگوی محبت مردم لرستان باشیم
مالک باشگاه خبر داد؛ محرومیت خیبر از میزبانی در خرم آباد

انتهای پیام/