طهماسبی: ضریب اشتباهات داور بیشتر بود/ امروز داوری واقعا مشکل داشت

مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: در روزی که دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و عملکرد فنی بالایی داشتند اما داور اشتباهات زیادی داشت.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  رشید طهماسبی مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز پس از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: همانطور که می بینید بازی هایی که پخش زنده ندارد ضریب اشتباهات داوری مشخص نمی شود. در روزی که دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و عملکرد فنی بالایی داشتند اما داور اشتباهات زیادی داشت.
طهماسبی ادامه داد: در مجموع داور سه پنالتی ما را نگرفت که یکی از آنها پنالتی در نیمه دوم بود که اگر می گرفت شاید بازی به تساوی کشیده می شد و جریان بازی به سود قشقایی پیش می رفت. فارغ از نتیجه در کل داور امروز عملکرد خوبی نداشت. فارغ از نتیجه می گویم چرا که هر وقت تیم نتیجه نمی گیرد اشتباهات داوری را مقصر می داند اما امروز واقعا داور مشکل داشت.
وی افزود: یکی از دلایلی که داور امروز مشکل داشت این بود که بازی پخش زنده نبود. اگر بازی پخش زنده می شد ضریب اشتباهی داور نیز کمتر می شد و می توانست به دو تیم کمک کند. باید بگویم که امروز از داور خیلی ناراضی هستیم.
مربی قشقایی در مورد صحنه گل تیمش که جمی ها اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه عبور نکرده است بیان داشت: در فوتبال روز دنیا قرار نیست که حتما توپ وارد دروازه شده و تبدیل به گل شود بعضی از مواقع وقتی توپ یک وجب هم از خط دروازه عبور می کند گل می شود. شما می توانید فیلم بازی را نگاه کنید گل ما کاملا سالم بود. روی تمام صحنه هایی که ما اعتراض داشتیم جمی ها بشینند نگاه کنند و فیلم آن را به فدراسیون بفرستند. داوری امروز واقعا عملکرد ضعیفی داشت.

بیشتر بخوانید:
ویسی: مقابل قشقایی مقاومت خوبی داشتیم
دست نشان: امیدواریم در بازی با قشقایی حق تیم ما پایمال نشود
نتیجه و خلاصه بازی آلومینیوم اراک و قشقایی شیراز + فیلم

انتهای پیام/