اشکش: در تیم ما تمام قومیت ها برای یک پرچم می جنگند

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: بازیکنان ما اکنون از تجربه بهتری برخوردار بوده و در نیم فصل دوم می توانیم رویکرد بهتری داشته باشیم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم اشکش سرمربی تیم استقلال ملاثانی پس از بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: در نیم فصل اول توانستیم در ۸۵ درصد مسابقات امتیاز کسب کنیم که جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. ما بازیکنان بومی و لایقی داریم که حرف های بسیاری برای گفتن در فوتبال کشور دارند.
ابراهیم اشکش با بیان اینکه در تمام مسابقات میهمان هستیم افزود: متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای بازسازی ورزشگاه ملاثانی صورت نگرفته و ما از این بابت بسیار ناراحت هستیم.
وی گفت: رختکن‌ و سرویس بهداشتی ورزشگاه تختی اهواز از شرایط نامناسبی برخوردار بوده که در شان فوتبال خوزستان نیست. امیدوارم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بازدیدی از ورزشگاه تختی داشته باشد و مشکل رختکن و سرویس بهداشتی را برطرف کند.
سرمربی استقلال ملاثانی افزود: بازیکنان ما اکنون از تجربه بهتری برخوردار بوده و در نیم فصل دوم می توانیم رویکرد بهتری داشته باشیم.
اشکش بیان داشت: در هفته‌های اخیر اعتراض های زیادی علیه تیم ما انجام می‌شود که  از این افراد انتظار دارم خود را جای ما قرار داده و بعد قضاوت کنند. امروز ۲ صحنه پنالتی ما توسط داور نادیده گرفته شد در حالی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم.
او تصریح کرد: اگر در نیم فصل دوم مورد حمایت قرار گیریم، به طور قطع نتایج بهتری کسب می کنیم. استقلال ملاثانی یک تیم مردمی است و در آن تمام قومیت ها برای یک پرچم می جنگند.

بیشتر بخوانید:
روانخواه: سرمربی استقلال ملاثانی با مشت به صورت بازیکن ما زد
هفته هشتم لیگ دسته اول| استقلال صدر نشین رقابت ها شد
ترین‌های لیگ یک| ملوان، محمودآبادی و زارع بهترین و استقلال خوزستان ناکام هفته ششم

انتهای پیام/