عنایتی: از امروز رویه ام در مورد داوری تغییر می کند!

رضا عنایتی داور را عامل شکست تیمش برابر شهرداری آستارا می داند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا عنایتی در مورد عملکرد هوادار بعد از شکست یک بر صفر برابر شهرداری آستارا گفت: بازی بسیار خوبی بود. به حریف اجازه نزدیک شدن به دروازه بان را هم ندادیم و کاملا بازی را در اختیار داشتیم و بازی کاملا یکطرفه بود. اما چیزی که ما را عصبانی می کند مسائل داوری است. ما در مورد داوری صحبت نکرده ایم اما داوری ها را طوری چیدمان می کنند که برنده و بازنده مشخص باشد. اگر قرار است اینطوری باشد ما برویم در خانه بنشینیم و این مسیر سخت را هم نیاییم. داور عامل اصلی شکست ما بود، دو نفر روی دروازه بان تیم ما خراب می شوند و داور خطا نمی گیرد. واقعا برای من عجیب بود. 
او در ادامه انتقادهایش از داور بازی را ادامه داد:  کسانی که می خواهند تیم هوادار را زمین بزنند از همین طریق می گویم که هیچ قدرتی نمی تواند این کار را بکند چون بچه های ما آنقدر با کیفیت هستند که ما راه خودمان را ادامه می دهیم. باید با چنگ و دندان بجنگیم و الان دیگر بحث فوتبال و روشن شدن نتیجه در زمین فوتبال نیست، باید با شهرهای مختلف و بازیکنان حریف بجنگیم و من سعی می کنم این را به بازیکنان تیمم یاد بدهم. به بچه هایم افتخار می کنم که با تمام توان بازی کردند، هفت هشت موقعیت گل ایجاد کردیم و با تنها حریفی که نمی توانستیم بجنگیم داور بود. سعی می کنم به بازیکنانم این روش جنگیدن را هم یاد بدهم. تا دیروز به بازیکنانم می گفتم کسی با داور صحبت نکند اما از امروز روش دیگری را می خواهم اجرا کنم چون فکر می کنم حق تیم ما ضایع می شود.
رضا عنایتی می گوید رویه اش را در مورد داوران تغییر خواهد داد:من تبریک می گویم به تیم آستارا و آنها یک تیم کاملا خوب بودند ولی سعی می کنیم زود شرایط را تغییر بدهیم و سریع ریکاوری کنیم. مطمئن باشید من از فردا به بازیکنانم ریزه کاری های غیر فوتبالی را آموزش می دهم. تا حالا در مورد داوری حرف نزده بودم ولی اینطوری ما بیشتر از سایر تیم ها حق مان ضایع می شود. من تا حالا همچین چیزی ندیده بودم و متاسفانه دوستان فکر می کنند تا در عمرمان فوتبال بازی نکرده ایم. آن زمان که دوستان هنوز در فوتبال نیامده بودند ما در فوتبال بودیم و زیر و بم آن را دیده ایم. بهترین راه این است که نتیجه در زمین بازی مشخص شود. هرکسی بهتر بود برنده شود و نوش جانش اما امروز روح فوتبال آزرده شد ولی من به تیم آستارا تبریک می گویم. 
سرمربی هوادار در مورد غیبت چند بازیکن در بازی امروز هم گفت: تیم ما شخص محور نیست و تیم محور است. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم و بازیکنان جوان با کیفیتی داریم که در نیم فصل دوم از آنها استفاده می کنیم و با همین رویه جلو می رویم.

بیشتر بخوانید:
عنایتی: خیلی‌ها می‌خواهند ذهن بازیکنانم را بهم بریزند
عنایتی: رتبه‌ای کسب می کنیم که در خور و شان نام و برند هوادار…
عنایتی: دوران وقت کشی دیگر تمام شده است

انتهای پیام/