ویسی: آنقدر کنار زمین سر و صدا بود که سر درد گرفتم!

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: ما با تمام وجود و بازیکنان جدید به مسجدسلیمان می رویم تا بازی کنیم که امیدوارم با ارائه یک بازی خوب برنده شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عبدالله ویسی سرمربی خیبر خرم آباد پس از تساوی تیمش مقابل نود ارومیه اظهار داشت: بازی خوبی را مخصوصا از جانب تیم ما شاهد بودیم. موقعیت های زیادی داشتیم که خوب جنگیدیم و در تمام نقاط زمین برتری داشتیم و می توانستیم برنده بازی باشیم که نشد.
ویسی ادامه داد: حدود ۵۰ الی ۶۰ دقیقه ده نفره بازی کردیم با این وجود بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم ولی متاسفانه با برد همراه نشد.
سرمربی خیبر خرم آباد در خصوص اخراج مدافع تیمش گفت: اخراج مدافع ما اصلا درست نبود کمک داور اول اشتباه کرد چرا که اصلا صحنه را ندید ولی با این وجود به داور گفت تا بازیکن ما را اخراج کند. به تصمیم داور احترام می گذاریم ولی اینکه کنار زمین جنجال و حاشیه ایجاد کنند کار درستی نیست و از همه این سر و صدا و جنجال سر درد گرفتم!
وی در پاسخ به اینکه نظرش در مورد بازی تیمش با تیم نفت مسجدسلیمان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی چیست گفت: جام حذفی یعنی اینکه باید یک تیم در آن پیروز شود و فرق نمی کند که با چه تیمی بازی دارید ما با تمام وجود و بازیکنان جدید به مسجدسلیمان می رویم تا بازی کنیم که امیدوارم با ارائه یک بازی خوب برنده شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:
ویسی: وضعیت اعتراض به داوری افتضاح است
ویسی:مسابقات فوتبال لیگ یک حساس و پر تنش دنبال می‌شود
ویسی: مقابل قشقایی مقاومت خوبی داشتیم

انتهای پیام/