حضور ثابت ترابی و مغانلو کدام بازیکنان پرسپولیس را ناراحت خواهد کرد؟

از این هفته مهدی ترابی و شهریار مغانلو بنا به صلاحدید کادر فنی می توانند به صورت ثابت درون زمین به پرسپولیس کمک کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه پرسپولیس سخت در تلاش بود تا قرارداد مهدی ترابی و شهریار مغانلو را به صورت رسمی ثبت کند و از این هفته بتواند از این دو بازیکن خود استفاده کند تا مشکلات یحیی گل محمدی در خط حمله به حداقل برسد. پرسپولیس در جمع برترین خط حمله های لیگ باتوجه به 5 گلی که دو هفته پیش زد رتبه دوم را در اختیار دارد اما میانگین گلزنی این تیم برای قهرمان شدن کافی و مناسب نیست به همین خاطر یحیی سعی کرد خط حمله تیمش را با حضور بازیکنان جدید و درس پس داده تقویت کند و با آرمان رمضانی نیز خداحافظی کند.

از همین رو مهدی ترابی از العربی به پرسپولیس برگشت و شهریار مغانلو نیز بعد از کش و قوس فراوان از پرتغال به ایران آمد و قراردادش را ثبت کرد. حالا با اضافه شدن این دو بازیکن تهاجمی به طور حتم خط حمله سرخ ها دچار تغییرات گسترده ای خواهد؛ با صرف نظر کردن از حضور عیسی از 13 قروردین ماه 1400!

با اضافه شدن ترابی و مغانلو به احتمال زیاد امید عالیشاه به نیمکت می رود و احسان پهلوان به سمت راست شیفت پیدا می کند تا ترابی به سمت هافبک چپ اضافه شود. وحید امیری یا پهلوان نیز هافبک وسط خواهند بود. همچنین کمال کامیابی نیا نیز به طور حتم باید به نیمکت نشینی خود ادامه دهد چون اولویت حضور با احمد نوراللهی و سرلک خواهد بود. تازه این احتمال نیز وجود دارد که احمد نوراللهی نیز به نیمکت ذخیره ها برود.

بیشتر بخوانید:
ستاره لیگ برتری با پرسپولیس به توافق رسید
شیث رضایی: آقای کمالوند! جلوی من می‌توانی بگویی پرسپولیسی نیستی؟
حیدری: بدون شک امسال هم پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی است
پیروانی: ترابی و مغانلو درخواست‌های دلاری بالا داشتند

انتهای پیام/