اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی جم / یا پول بدهید یا تمرین نمی کنیم

بازیکنان پارس جنوبی جم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود دست به اعتصاب زدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در حالیکه قرار بود تمرین ریکاوری بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در زمین شماره دو شهرک توحید برگزار شود اما بازیکنان این تیم پس از حضور در زمین به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان دست به اعتصاب زده و حاضر به تمرین نشدند تا اعتراض‌شان را نسبت به عدم دریافت مطالبات خود بدین شکل نشان دهند.
زردپوشان جمی می گویند چند ماهی است که مطالبات‌شان را دریافت نکرده اند و تا پایان سال نیز چند روزی باقی نمانده است. ادارات منطقه ویژه اقتصادی پارس جم نیز تا چند روز دیگر دایر است و در صورتی که مطالبات‌شان را تا همین چند روز باقی مانده تا پایان سال دریافت نکنند باید شب عید دست خالی به خانه های خود بازگردند.
تمام اینها در حالی است که پارس جنوبی جم ابتدای فصل نتایج مطلوبی را کسب کرد و حتی جزو بالانشینان جدول نیز بود اما پارسی ها از هفته یازدهم تا سیزدهم نتایج مطلوبی را کسب نکردند تا با اعتصاب امروز مشخص شود که مشکلات مالی در نتیجه گیری این تیم تاثیر منفی گذاشته و دلیل اصلی از دست دادن رتبه بالای جدول همین مشکلات مالی بوده است.
پارس جنوبی در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور که روز گذشته برگزار شد برابر قشقایی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود.

بیشتر بخوانید:
امرایی: فدراسیون باید از پارس جنوبی جم کسر امتیاز کند
لیگ دسته یک / دربی بوشهری های صدرنشینی را برای پارس جنوبی رقم زد
کلانتری: بازیکنان پارس جنوبی هم وقت تلف کردند و هم خشن بودند

انتهای پیام/