احتمال تغییر زوج کم خطر پرسپولیس در کرمان

پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی باید به عنوان تیم پیروز جدال با تیم مس نوین کرمان معرفی شود و به همین دلیل پرسپولیسی ها باید در کرمان گل بزنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در آخرین بازی پرسپولیس که در هفته هفدهم لیگ و مقابل نفت آبادان برگزار شد، اگرچه هواداران پرسپولیس انتظار داشتند تیمشان در شرایط جوی مطلوب آبادان و غیبت هواداران تیم نفت آبادان، نمایش بهتری ارائه کند اما خط حمله تیم پرسپولیس نتوانست برای این تیم گلزنی کند.

نمایش نه چندان دلچسب تیم یحیی گل‌محمدی در بُعد هجومی در حالی اتفاق افتاد که دوباره امید عالیشاه و وحید امیری زوج خط حمله را تشکیل داده بودند. بازیکنانی که اگرچه موثر بازی می کنند اما هرگز یک مهاجم نیستند و در پست غیرتخصصی به میدان می‌روند. آن ها به رغم تلاش زیادی که در بازی با نفت آبادان داشتند اما در نهایت نتوانستند از خط دفاعی طلایی پوشان آبادانی عبور کنند. به همین دلیل و از آن جایی که پرسپولیس می خواهد به مرحله بعد جام حذفی صعود کند، این احتمال وجود دارد گل محمدی خط حمله تیمش را با نفرات جدیدی راهی میدان کرده و با زوج تازه واردش مقابل مس نوین بازی کند.

بیشتر بخوانید:
یحیی زوج خط حمله پرسپولیس را انتخاب کرد
آخرین وضعیت پرونده شکایت پرسپولیس از شجاع
درخواست الوحده برای میزبانی از لیگ قهرمانان پذیرفته نشد/پرسپولیس بدون رقیب شد

انتهای پیام/