زیدان : کریستیانو عملکردی خارق العاده در این باشگاه داشت ولی اکنون بازیکن یوونتوس است

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی مقابل الچه از بازگشت ادن ازارد و آینده واران صحبت کرد و در خصوص شایعه انتقال رونالدو به جمع کهکشانی‌ها پرده برداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فردا از ساعت 18 و 45 دقیقه رئال مادرید در خانه میزبان الچه خواهد بود.زیدان در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: ما می‌دانیم که در رقابت اسپانیا هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد و به همین دلیل به رتبه حریفان در جدول نگاه نخواهیم کرد. انتظار دارم جدال سختی با الچه داشته باشیم.

سرمربی رئال مادرید در خصوص بازگشت احتمالی رونالدو به جمع کهکشانی‌ها گفت: ما همه می‌دانیم که او چقدر برای این باشگاه اهمیت دارد، کریستیانو عملکردی خارق العاده در این باشگاه داشت ولی اکنون بازیکن یوونتوس است و هیچ چیزی برای گفتن ندارم.

وی ادامه داد:‌راموس تا 40 سالگی می‌تواند فوتبال بازی کند. واران هم اصلا خواهان رفتن از مادرید نیست. او اینجا خوشحال است و بعید است در باشگاهی دیگر بازی کند.

زیدان درباره عملکرد ضعیف آسنسیو در ترکیب رئال گفت: عملکرد کنونی او هیچ ارتباطی با اعتماد به نفسش ندارد و مصدومیت‌ها نیز او را اذیت نکرده است. ما ولی همیشه می‌خواهیم مارکو بهتر و بهتر بازی کند و باید بگویم از حضور او در اینجا خوشحالم.

وی ادامه داد: ازارد نیز بازگشته و به تمام مشکلات فیزیکی خود غلبه کرده استو او کاملا آماده بازی است.

بیشتر بخوانید:
ستاره زیدان از رکورد اشتیلیکه گذشت
زیدان: نمایش تیم راضی کننده بود و برای بازیکنانم خوشحالم

انتهای پیام/